مرتضی ممیزی اظهار کرد: امسال محموله‌های مختلف پوشاک، البسه، سیگار قاچاق در زنجان کشف و ضبط شده است.

وی ادامه داد: با توجه به ضربه‌ای که در اثر قاچاق به تولید داخل وارد می‌شود، از همین رو برخورد با قاچاقچیان کاملا جدی بوده و پرونده‌‎های مربوط به این بخش در اسرع وقت رسیدگی می‌شود.

وی در ادامه از کشف محموله بزرگ گردو و کولرگازی قاچاق در زنجان خبر داد و بیان کرد: از این محموله به میزان زیادی مغز گردو، پوشاک، کولرگازی، قطعات خودرو و مقدار فراوانی نخ کشف و ضبط شد.

ممیزی با بیان اینکه ارزش اولیه محموله کشف شده 5 میلیارد و 500 میلیون ریال است، تصریح کرد: در این راستا دو نفر به شعبه ویژه مبارزه با قاچاق کالا و ارز معرفی شده و پرونده در حال رسیدگی است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان در ادامه از اجرای طرح نظارتی ویژه ایام ماه مبارک رمضان با عنوان ضیافت 98 در این استان خبر داد و گفت: با توجه به آغاز ماه مبارک رمضان و افزایش تقاضاهای عمومی برای خرید برخی کالاهای پر مصرف، در راستای کنترل بازار و جلوگیری از بروز تخلفات احتمالی طرح نظارتی با محوریت تعزیرات حکومتی اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اجرای طرح مناسبتی ماه رمضان از نهم اردیبهشت ماه آغاز شده است، تصریح کرد: بر اساس تصمیمات مأخوذه در جلسات حقوقی این اداره کل، همه پرونده‌های وارده از این طرح به صورت خارج از نوبت مورد رسیدگی قرار گرفته و با متخلفان برابر قانون، برخورد لازم انجام خواهد شد.

ممیزی با اشاره به اینکه نظارت‌های مناسبتی ماه رمضان به صورت مستمر انجام می‌شود، افزود: در این طرح همه عرضه‌کنندگان کالا و مایحتاج اساسی و ضروری مردم در سطح استان، مورد هدف قرار گرفته شده است.

وی تصریح کرد: در صورت تخلف در بازار مانند گرانفروشی، کم فروشی، تقلب، عدم درج قیمت و عدم صدور فاکتور پرونده مربوط تشکیل داده و با متخلفان برخورد می‌شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 473508 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟