این کارآگاه پلیس دسیسه پلید داشت! /  در مرکز تهران فاش شد+ فیلم گفتگوی اختصاصی
حجم ویدیو: 23.75M | مدت زمان ویدیو: 00:03:43

به گزارش گروه حوادث رکنا، مرد بازاری که در یک سناریوی مرموز از سوی مامور قلابی چند ساعتی ربوده شده بود پس از رهایی با پلیس تماس گرفت و از آنها برای این تراژدی معمایی کمک خواست.

بدین ترتیب تیمی از ماموران اداره 11 پلیس آگاهی تهران برای تحقیقات پلیس واد عمل شدند و در گام نخست مرد بازاری را هدف تحقیق قرار دادند.

طعمه آدم رباها گفت: ساعت 13:30 پنج شنبه بود که قصد سوار شدن بر موتورم در خیابان هدایت را داشتم که ناگهان یک خودروی پژو جلوی مغازه ام توقف کرد و یک مرد میانسال درحالیکه دستبند و یک پرونده در دست داشت به سمتم آمد و گفت که باید همراه با به پلیس آگاهی بیایید.

وی افزود: از او خواستم کارت شناسایی‌اش را نشان دهد که با لحنی تند ادعا کرد با من به اداره آگاهی می‌آیید و همه چیز آنجا مشخص می شود که جلوی همه بازاری ها دستبند به دستم زد و و مرا سوار بر خودرویشان کردند.

مرد بازاری ادامه داد: حدود 45 دقیقه در محدوده بهارستان چرخیدیم و بعد به یک نفر که او را دکتر صدا می‌زدند تماس گرفتند که مرد غریبه ادعا کرد که مرا اشتباهی گرفتند و دستور داد تا مرا آزاد کنند که از آنها خواستم مرا به اداره آگاهی ببرند که مرا از خودرو پیاده کردند و با حضور در مغازه ام از پلیس کمک خواستم.

ماموران درادامه تحقیقات دکتر قلابی را که دستور آدم ربایی مرد بازاری را صادر کرده بود در عملیات پلیسی دستگیر کردند و در ادامه با شناسایی مامور قلابی و راننده اش دستگیر شدند.

مرد بازاری به خبرنگار رکنا گفت: چون در بازار مرد مورد اعتماد و شناخته شده ای هستم این 2 مامور قلابی که از سوی یک نفر اجیر شده بودند برای بی آبرو کردن من در بازار اقدام به دستگیری ام کردند که همه اعضای این باند در عملیات پلیسی دستگیر شدند.

گفتگو با مامور قلابی

مامور قلابی که به ادعای خودش 15 سابقه زندان دارد پس از دستگیری می گوید که بخاطر یک میلیون تومان دست به این آدمربایی زده است.

سابقه داری؟

بله، 15 بار بخاطر جرائم مختلف از قبیل ورود به عنف، زورگیری، مواد مخدر، درگیری و آدم‌ربایی دستگیر شدم.

شغل؟

در یک شرکت کار می کنم.

چرا دست به این تبهکاری ها زدی؟

حقوقم کم است و نیاز به پول داشتم که این دست به این جرائم زدم.

برای آدم ربایی چقدر پول گرفتی؟

شاید باورتان نشود بخاطر یک میلیون تومان دست به این آدم ربایی زدم.

چرا آدم ربایی کردی؟

رییس زن برادرم که ما به او دکتر می گوییم با من تماس گرفت و خواست تا این آدم ربایی را انجام بدهیم و برای این کار به من و راننده ام یک میلیون تومان پول داد که ما هم این آدم ربایی را انجام دادیم.

چه انگیزه ای داشت؟

دکتر گفته بود که مرد بازاری بدهکار است و اگر آبروی او را در بازار ببریم می ترسد و به ما پول می دهد و نمی دانم حرفش راست بود یا دروغ و من برای پولی که دریافت کرده بودم این کار را کردم.

با مرد بازاری درگیر هم شدی؟

نه، خیلی راحت سوار خودرو شد و ما نزدیک به 15 دقیقه او را در خیابان چرخاندیم که دکتر به سراغمان آمد و گفت این مرد را اشتباهی دستگیر کردیم و او آزاد شد.

چطور دستگیر شدی؟

من کرمانشاه بودم که از اداره با من تماس گرفتند که ساعت 11 صبح دفتر باشم و من از کرمانشاه به تهران آمدم و وقتی وارد شرکت شدم دیدم پلیس آنجاست و مرا دستگیر کردند.

بنا بر این گزارش، متهم برای تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران اداره 11 پلیس آگاهی تهران قرار دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 473417 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟