حجم ویدیو: 9.91M | مدت زمان ویدیو: 00:01:35

به گزارش گروه ترجمه رکنا، مکان ها تاریخی و شناخته شده هر کشور ارزش بسیار بالایی دارند چرا که این اماکن نشانه قدمت، تاریخ وفرهنگ هر کشور است که این اماکن می توانند به صورت سالانه تعداد زیادی از گردشگران را در سطح جهان به خود جذب و برای مردم آن کشور اشتغال زایی کند و در نهایت شغل های زیادی ایجاد خواهند شد و هر شخصی می تواند نیازهای خود را به سادگی تمام بر طرف سازد.

اما متاسفانه برخی افراد هستند که در حین بازدید از اماکن عمومی سعی بر مشاهده ندارند و بیشتر تلاششان این است تا بتوانند اثری از خود جای بگذارند و بعدها زمانی که به این اماکن باز می گردند، نام و اثر دستی خود را مشاهده کنند که این واقعا اتفاق تلخی است و می توانیم به سادگی در هر نقطه ای از جهان مشاهده کنیم!

برای مثال اخیرا یدیویی بسیار عجیب و غریب در رسانه های مختلف منتشر شد که توانست با بازدید و واکنش های مختلفی روبرو شود.

3 توریست و گردشگری که هنوز نام آنها مشخص نشده است، وارد یک غار زمینی در چین شدند که در آن سنگ های استالاکتیت وجود داشت و این سنگ ها حاوی مواد معدنی هستند که تولید آنها بیش از یک میلیون سال زمان می برد!

همان گونه که ویدیو مشاهده می کنید، آنها انتهای این سنگ های با ارزش و گران قیمت را کاملا از بین برده اند و مسئول این مکان گردشگری اعلام کرد که استالاکتیت ها به علت آسیبی که در آنها ایجاد شده است، به رنگ سیاه تغییر رنگ داده اند.

با این حال ویدیو آنها در هنگام خروج از غار ثبت شده است و پلیس چین در حال جستجوی آنها است و هنوز اطلاعات دقیقی نسبت به آنها منتشر نکرده است! برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 473328 ویرایش خبر
لینک کپی شد
عارفه اندرودی
آیا این خبر مفید بود؟