سردار "احمد علی گودرزی" در تشریح این خبر گفت: در راستای مبارزه شبانه روزی با باند های قاچاقچیان و در پی اطلاع رسیده مبنی بر اینکه شخصی قصد تحویل یک محموله تریاک را دارد؛ موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از رصد اطلاعاتی در کمربندی شیراز، خودرو سمند حامل مواد مخدر را شناسایی و پس از طی مسافتی تعقیب و گریز در یک عملیات ضربتی آن را متوقف کردند.

سردار گودرزی تصریح کرد: در بازرسی از این خودرو میزان 267 کیلوگرم تریاک کشف و در همین راستا یک قاچاقچی دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی استان خاطر نشان کرد: در عملیاتی دیگر ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان "نی ریز" از دپو مقداری تریاک در یکی از روستاها مطلع و بلافاصله به محل مذکور اعزام شدند.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه ماموران موفق شدند در بازرسی از یک گله دانی در آن روستا، میزان 222 کیلوگرم تریاک کشف کنند، عنوان داشت: شناسایی و دستگیری قاچاقچیان باندهای بزرگ مواد مخدر در دستور کار پلیس فارس قرار دارد و نیروی انتظامی با تمام توان مسیر را برای سوداگران مرگ ناامن می کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 473148 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟