سردار احمد طاهری در این باره اظهار داشت: ماموران انتظامی ایرانشهر با پشتیبانی اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر سراوان یک باند قاچاق را که به صورت مسلحانه و با استفاده از خودروهای تیزرو قصد جابه جایی محموله سنگین مواد افیونی از مناطق مرزی به عمق کشور را داشتند، شناسایی کردند.

وی افزود: تیم های عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر با رصد مداوم تحرکات اعضای این باند مسلح سرانجام روز گذشته قاچاقچیان را در حال جابه جایی مواد مخدر با 2 دستگاه پژو 405 و یک دستگاه وانت در یکی از محورهای مواصلاتی فرعی شهرستان ایرانشهر شناسایی کردند.

جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: قاچاقچیان به محض ورود به منطقه کمین پلیس به سمت عوامل انتظامی تیراندازی و با توجه به آتش پرحجم تکاوران پلیس با برجا گذاشتن خودروها به سمت ارتفاعات منطقه متواری شدند.

وی با اشاره به دستگیری 2 عضو این باند قاچاق مسلحانه اظهار داشت: پلیس مبارزه با مواد مخدر در پاکسازی از منطقه و خودروها 2 تن و 398 کیلو تریاک، 146 کیلوگرم حشیش، 9 کیلو و 200 گرم هروئین، 6 کیلو و 900 گرم سایر مواد مخدر به همراه یک قبضه سلاح کلاش، سه تیغه خشاب و 2هزار و 48 عدد فشنگ کلاش کشف کردند.

سردار طاهری خاطر نشان کرد: پلیس با اشراف کامل اطلاعاتی و حضور کامل در تمام نقاط سیستان و بلوچستان اجازه نخواهد داد قانون شکنان و قاچاقچیان به اهداف پلید خود دست پیدا کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 472892 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟