زن اینستاگرامی مرد از آب درآمد +عکس

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ تورج کاظمی، رییس پلیس فتا تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت: مرد 23 ساله‌ای با حضور در اداره پلیس ادعا کرد که یک زن ناشناس با آیدی و شماره تلفن شخصی‌اش اقدام به فحاشی و توهین صفحه اینستاگرامی‌اش می‌کند.

رییس پلیس فتا ادامه داد: ماموران در گام نخست صفحه اینستاگرام مرد جوان را مورد بررسی قرار دادند که مشخص شد یک زن جوان اقدام به توهین و فحاشی زیر پست‌های پسر جوان می‌کند و انگیزه این زن غریبه نامشخص است.

سرهنگ کاظمی عنوان کرد: ماموران در گام نخست تحقیقات پی بردند که زن جوان با نام شیرین اقدام به توهین و فحاشی به پسر جوان می‌کند اما در تجسس‌های فنی و ویژه مشخص شد که مرد جوانی به نام ناصر 32 ساله با ساختن یک صفحه جعلی در اینستاگرام اقدام به فحاشی و توهین به پسر جوان می‌کند.

وی ادامه داد: پس از شناسایی با هماهنگی دادسرای مبارزه با جرایم رایانه ای متهم دستگیر و در تحقیقات ابتدایی خود را بیگناه می‌دانست اما وقتی در برابر مدارک واطلاعات پلیسی قرار گرفت به ناچار لب به سخن باز کرد.

رییس پلیس فتا در خصوص اعترافات متهم گفت: ناصر پس از دستگیری عنوان کرد که بخاطر مشکلات قدیمی و خانوادگی دست به این کار زده و با توجه به ساختن صفحه اینستاگرامی با مشخصات یک زن فکر نمی کرده نقشه اش لو برود و پلیس او را دستگیر کند.

توصیه پلیسی

رئیس پلیس فتا تهران پایان گفت: فضای مجازی همانند فضای واقعی بوده و در صورت توهین فحاشی به افراد در این فضا موجبات پیگرد قانونی برای متهم دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 472879 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟