سرهنگ حسنعلی فیروزخواه، فرمانده انتظامی شهرستان کرج گفت: در پی دریافت گزارش هایی مبنی بر سرقت از انباری مجتمع های مسکونی در محدوده 45 متری گلشهر، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار کلانتری 16 حصارک قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج افزود: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و گشت زنی های شبانه روزی در منطقه 45 متری گلشهر به یک دستگاه خودرو پژو پارس که در حال تردد در یکی از خیابان های فرعی بود مشکوک شده و پس از تحت نظر قرار دادن خودروی مذکور متوجه تعدادی اموال و لوازم خانگی در قسمت عقب خودرو شدند.

وی با بیان اینکه خودروی مذکور به دستور مأموران متوقف و راننده جهت انجام تحقیقات تکمیلی به کلانتری منتقل شد، اذعان کرد: متهم پس از انتقال به کلانتری در بازجویی های مأموران به سرقتی بودن اموال داخل خودرو اعتراف کرد و گفت که تاکنون اقدام به 100 فقره سرقت اموال از انباری های مجتمع های مسکونی در محدوده 45 متری گلشهر کرده است.

سرهنگ فیروزخواه با بیان این که سارق، اموال مسروقه را به قیمتی پایین تر از قیمت واقعی به یک مالخر فروخته است، مطرح کرد: با راهنمایی های سارق دستگیر شده و پیگیری مأموران، مالخر نیز شناسایی و دستگیر شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 472875 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟