حجم ویدیو: 10.86M | مدت زمان ویدیو: 00:00:53

ویدئویی که به تازگی منتشر شده است حمله گروهی چهار مامور به یک جوان انگلیسی در منطقه "دورهام" را به تصویر می‌کشد. این پسر جوان پس از آنکه به داخل رودخانه Wear شیرجه زد و از آب خارج شد مورد حمله ماموران قرار گرفت.

ویدئویی که توسط یکی از شاهدان عینی و با کمک تلفن همراه تهیه شده است لحظه حمله این چهار مامور به مرد جوان را نشان می‌دهد. این ویدئو نشان می‌دهد پس از بیرون آمدن پسر جوان از آب رودخانه ابتدا یکی از ماموران به آرامی به سمت مرد جوان قدم می‌زند و ناگهان با حمله‌ور شدن به او چند مشت به صورت او می‌کوبد. این ویدئو نشان می‌دهد در حالی که پسر جوان تلاش می‌کند در مواجهه با حمله این مامور امنیتی از خود دفاع کند، چند همکار او نیز ملحق شده و پسر جوان را مورد ضرب و شتم قرار می‌دهند.

شدت درگیری به حدی بود که سرانجام عده‌ای از شاهدان عینی مجبور به مداخله شده و پسر جوان را از دست ماموران امنیتی خلاص می‌کنند. در انتهای ویدئو در حالی که چند نفر از شاهدان عینی در حال صحبت با ماموران هستند دیده می‌شوند. در حالی که هنوز مشخص نیست این ماموران امنیتی به چه علت پسر جوان را مورد ضرب و شتم قرار داده‌اند انتشار این ویدئو در شبکه‌های اجتماعی واکنش کاربران را به همراه داشت.

بسیاری از کاربران اقدام ناپسند این چند مامور امنیتی را مورد انتقاد قرار دادند. یکی از کاربران با نام Sonya Loughlin در کامنتی نوشت: "منزجرکننده بود. چند نفر به یک نفر. در یک جمله این یک قلدری آشکار است."

گفتنی است؛ ویدئوی ضرب و شتم پسر جوان انگلیسی در منطقه دورهام این کشور در حالی خبرساز شده است که هنوز پلیس این کشور واکنشی به آن نشان نداده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 472457 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟