سرهنگ کاووس محمدی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس با اشاره به کلیپ منتشر شده در فضای مجازی پیرامون ایجاد درگیری با مأمور پلیس راهور شیراز توسط دو نفر از شهروندان، اظهار کرد: مأمور پلیس به وظیفه قانونی خود در راستای توقیف موتورسیکلت متخلف عمل کرده است.

وی افزود: روز پنج شنبه پنجم اردیبهشت ماه، تیم گشت پلیس راهور استان در تقاطع ۱۵ خرداد (پارامونت) شیراز، در حال اجرای طرح برخورد با موتورسواران متخلف بوده اند.

سرهنگ کاووس محمدی ادامه داد: در همین راستا یک دستگاه موتورسیکلت که راکب و سرنشین آن بدون کلاه ایمنی بوده اند، توسط مأموران متوقف و پس از بررسی‌های لازم به دلیل عدم احراز هویت و استفاده نکردن از کلاه ایمنی، دستور توقیف و هدایت آن به پارکینگ داده می‌شود.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس گفت: در این لحظه مأموران با مقاومت، ایجاد درگیری و تعدی و تمرد سرنشین و راکب آن در محل مواجه می‌شوند که مأموران به منظور جلوگیری از فرار متهم و دفاع از خود، مجبور به استفاده از اسپری و دستگیری وی می‌شوند.

سرهنگ محمدی با اشاره به انتقال موتورسیکلت به پارکینگ، تصریح کرد: در این رابطه پرونده تشکیل و در جریان رسیدگی است.

وی با بیان اینکه مأموران پلیس برای ایجاد نظم و امنیت و همچنین روانسازی ترافیک اقدام به اجرای طرح و برخورد با رانندگان خودرو و موتورسیکلت‌های متخلف در سطح شهر می‌کنند، گفت: افرادی که بخواهند با انجام چنین اقداماتی و انتشار کلیپ در فضای مجازی، اعتماد مردم را نسبت به پلیس کاهش دهند، با برخورد قانونی و قاطع پلیس مواجه خواهند شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 472455 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟