جسد خانم پرستار در ماشین سوخته کشف شد/ شوهر آمریکایی در مظان اتهام+عکس

به گزارش گروه ترجمه رکنا، پلیس آلاباما با تماس اهالی یکی از خیابان های این کشور مبنی بر آتش سوزی یک خودرو و جزغاله شدن یک زن در ماشین در محل حادثه حضور یافت.

ماموران در تحقیقات ابتدایی پی بردند خودرو برای زن جوان که پرستار یکی از بیمارستان های شهر آلاباما است که در این حادثه داخل خودرویش به کام مرگ فرو رفته است.

تیم پلیسی در گام بعدی به سراغ خانواده وی رفته و متوجه شدند که این پرستار از چندی قبل با همسرش دچار اختلاف شده و به دنبال جدایی است.

در ادامه جسد زن جوان که دچار 70 درصد سوختگی شده بود به پزشکی قانونی منتقل شد که در این مرحله کارشناسان اعلام کردند که قربانی قبل از آتش سوزی هدف ضربات چاقو از ناحیه شکم و قلب قرار گرفته است.

ماموران تحقیق با پیگیری این پرونده متوجه شدند «تری» قربانی جنایت - از یک هفته ناپدید شده بوده و پس از یک هفته جسد و ماشین سوخته اش در خیابان پیدا شده است.

بنا بر گزارش پلیس، با توجه به اینکه قربانی جنایت با همسر و زن سابق وی دچار اختلاف بوده فرضیه قتل از سوی شوهرش در دستور کار ماموران قرار گرفته و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 472448 ویرایش خبر
لینک کپی شد
عارفه اندرودی
آیا این خبر مفید بود؟