جواد درستکار اظهار داشت: در پی وقوع حادثه تصادف بین 2 دستگاه تریلر با یکدیگر که در اتوبان شهید کاظمی شهرستان نجف‌آباد رخ داد، لوله‌ها و تیرآهن‌های داخل تریلر جلویی به داخل خودرویی که از پشت به آن برخورد کرده وارد شده و با راننده و سرنشین آن برخورد می‌کند.

وی با بیان اینکه در این حادثه مقداری از لوله‌ها به درون صورت، سر و سینه فرزند جوان راننده اصابت کرده بود اظهار داشت: در این لحظه واحد گشت یگان امداد فرماندهی انتظامی شهرستان نجف‌آباد که در محل به گشت زنی می‌پرداخت با مشاهده صحنه بلافاصله به یاری مصدومان شتافت.

این مقام انتظامی عنوان کرد: استوار «علی‌اصغر بهارلویی» مأمور وظیفه شناس گشت یگان امداد با به خطر انداختن جان خود وارد کابین تریلر شده و لوله‌ها و تیرآهن‌ها را از بدن فرزند جوان بیرون کشیده و با مهارت خاصی او را از زیر لوله‌ها و تیرآهن‌ها خارج کرده و به سرعت وی را به بیمارستان منتقل می‌کند.

سرهنگ درستکار با بیان اینکه این مأمور وظیفه شناس با اقدام شجاعانه و سریع خود باعث نجات جان جوان مصدوم در این حادثه شد اظهار داشت: روز گذشته پدر و فرزند نجات یافته که اهل یکی از استان‌های شمالی کشور بودند با مراجعه به دفتر 197 فرماندهی انتظامی استان اصفهان از این مأمور مذکور تقدیر و تشکر کردند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 472083 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟