پدربزرگ سنگدل نوه 2 ساله روس خود را تبدیل به خاکستر کرد+ عکس

به گزارش گروه ترجمه رکنا، به تازگی خبر تلخ و دردناکی از منطقه اومسک روسیه در صفحات مجازی و رسانه های روسی منتشر شد که به شدت تلخ و دلخراش بود و با حواشی مختلفی روبرو شد.

پدر بزرگ 53 ساله روسی که هویت وی ذکر نشده است، از قرار معلوم به گزارش پلیس منطقه اومسک روسیه، میزان زیادی از مشروبات الکلی استفاده کرده بود و در همین حین نوه 2 ساله خود را در حین بازی مشاهده می کند و به دلیل حال نامساعد، تصور می کند که نوه اش یک شیطان است و تصمیم عجیبی برای از بین بردن آن می گیرد.

پدر بزرگ 53 ساله روسی تصمیم می گیرد تا شیطان " نوه 2 ساله اش " را به داخل کوره ای در خانه شان بیندازد و این کار را عملی می کند و نوه بی نوای خود را به داخل کوره می اندازد و حدودا 50 درصد بدنش می سوزد و و هم اکنون نیز در کما به صبر می برد و تنفس خود را به لطف دستگاه های مربوطه دارد!

سخنگوی دفتر بهداشت منطقه اومسک این گونه گفت : بیمار کوچک در حال مراقبت های ویژه است و در شرایط سختی زندگی می کند و پیش بینی ها بسیار دقیق نیستند! پزشکان نیز در حال حاضر هر کاری را برای کاهش درد وی انجام می دهند.

پدر بزرگ بی مسئول 53 ساله توسط پلیس دستگیر شده است و از قرار معلوم پدر بزرگ و مادر بزرگ کودک 2 ساله، مسئولیت نگهداری از وی را برعهده داشتند و مادر این کودک دو ساله مشغول بکار بوده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 472041 ویرایش خبر
لینک کپی شد
عارفه اندرودی
آیا این خبر مفید بود؟