جزییات حمله خونین به ماشین زندانیان در سراوان

به گزارش رکنا، فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از دستگیری عاملان اصلی حمله مسلحانه به خودروی حمل متهم در شهرستان سراوان خبر داد.
سردار محمد قنبری اظهار داشت: هجدهم بهمن‌ماه سال گذشته مأموران پلیس شهرستان زاهدان در حالی که سه قاچاقچی مواد مخدر را با خودرو منتقل می‌کردند، در ورودی شهرستان سراوان توسط اشرار مسلح مورد حمله واقع شدند.
وی با اشاره به اینکه در این درگیری مسلحانه ۲ نفر از اشرار مسلح به هلاکت رسیده و ۲ نفر از قاچاقچیان مواد مخدر نیز متواری شدند، افزود: با توجه به اهمیت موضوع مأموران پلیس امنیت شناسایی عاملان حمله را در دستور کار خود قرار دادند و با اقدامات فنی و تخصصی مخفیگاه این اشرار مسلح را در شهرستان سراوان شناسایی کردند.
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: پس از شناسایی مخفیگاه این اشرار، پلیس در یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی ۳ نفر از عاملان اصلی این حمله را دستگیر کرد که در بازرسی از محل اختفای این اشرار یک تیغه خشاب کلت کمری و مقداری مهمات کشف شد. متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند و دستگیری سایر متهمان در دستور کار پلیس قرار دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 471891 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟