به گزارش رکنا،  اولین باری که سرقت کردم چند ماه پیش بود. از داخل پارکی در منطقه کوی امیر دو قیچی باغبانی دزدیدیم و با فروش آن مواد خریدیم» این‌ها گوشه‌ای از اظهارات زنی سارق است که با همدستی شوهرش دست به سرقت‌های سریالی در مشهد زده بود.

ماجرای این پرونده از آنجا شروع شد که روز گذشته گزارش سرقت شیرآلات از خانه‌ای مسکونی در خیابان حر مشهد به پلیس اعلام شد و مأموران کلانتری شهید هاشمی‌نژاد وارد عمل شدند.

مأموران با حضور در محل زنی جوان را که پسری یک‌ساله در کالسکه داشته و در حال فرار بود دستگیر و از کالسکه فرزندش شیرآلات مسروقه را کشف کردند.

این زن ٣۴ ساله پس از انتقال به کلانتری به سرقت‌های سریالی‌اش اعتراف کرد و به پلیس گفت: «‌با همدستی شوهرم به سرقت اقدام می‌کردیم. برای اینکه کسی به ما مشکوک نشود فرزندمان را با خود می‌آوردیم و لوازم سرقتی را نیز در کالسکه او جاسازی می‌کردیم. بعد از اینکه صاحب‌خانه بیرونمان انداخت دیگر شوهرم را ندیدم. او نه‌تنها زندگی من بلکه زندگی کودک یک‌ساله‌ام را هم به نابودی کشاند.»

متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و فرزند وی برای تکمیل مراحل درمان به بهزیستی سپرده شد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

مهدی قرآنی

 

کدخبر: 471500 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟