جانشین فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان از آزادی دختری14 ساله از چنگال گروگان گیران و شناسایی ربایندگان توسط پلیس شهرستان زاهدان خبر داد.سردار احمد طاهری اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 در ساعت 7 و 4 دقیقه صبح بیستم فروردین ماه جاری مبنی بر وقوع یک فقره آدم ربایی در خیابان شهید رجایی شهرستان زاهدان بلافاصله تیمی از پلیس آگاهی به آدرس اعلامی اعزام شدند.

وی افزود: در تحقیقات اولیه مشخص شد چند نفر ناشناس با 2 دستگاه سواری پژو 405 با مراجعه به منزل پدر فرد ربوده شده دختری 14 ساله را از جلوی درب خانه اش ربوده و متواری شدند.

این مقام انتظامی گفت: با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله طرح مهار در سطح شهرستان اجرا و در ادامه تحقیقات مشخص شد گروگانگیری به دلیل اختلافات خانوادگی صورت گرفته است.

سردار طاهری بیان کرد: با اقدامات فنی و اطلاعاتی پلیس مشخص شد آدم ربایان این نوجوان را در یکی از روستاهای اطراف زاهدان نگهداری می‌کردند.

با توجه به اینکه آدم ربایان و مخفیگاهشان شناسایی شدند، عملیات پلیس برای رهایی ربوده شده و دستگیری آدم ربایان آغاز شد که این افراد با اطلاع از شناسایی شدنشان، عرصه را برخود تنگ دیده و با تحویل گروگان به ریش سفیدان و معتمدین ازمحل متواری شدند.

جانشین فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: فرد ربوده شده صحیح و سالم به آغوش خانواده بازگشت و باتوجه به سرنخ های به دست آمده دستگیری عاملان جرم در دستور کار پلیس قرار دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 471197 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟