آخرین جزئیات درباره دانش آموز ۸ ساله مفقود شده/ حال باران خوب است+عکس

سیدعلی آقازاده استاندار مرکزی گفت: باران شیخی دختر ۸ ساله اهل مهاجران شازند که چند روز پیش گم شده بود در حال حاضر در سلامت است و تا چند روز آینده به آغوش خانواده باز می‌گردد.

آقازاده افزود: از زمانی که باران دختر ۸ ساله در شهر مهاجران ناپدید شد تلاش‌های زیادی برای رفع نگرانی خانواده وی و شهروندان شد.

وی اضافه کرد: امیدواریم با هماهنگی و همکاری همه کسانی که مرتبط با ناپدید شدن باران هستند ظرف چند روز آینده مشکل مرتفع شود .

استاندار مرکزی بیان کرد: ناپدید شدن باران به هیچ وجه به موضوعات ناامنی در شهر مهاجران مربوط نیست و باران بحمدلله از سلامتی کامل برخوردار است.

ناپدید شدن باران به موضوعات ناامنی مربوط نیست

مصطفی عرب فرماندار شهرستان شازند هم گفت: با تلاش‌های مدبرانه پلیس و همه عوامل دست اندرکار سرنخ‌ها و اطلاعات خوبی از وضعیت باران شیخی که چند روز پیش در مسیر مدرسه ناپدید شده بود، بدست آمده که امیدواریم هرچه سریعتر این اطلاعات و اقدامات به نتیجه نهایی برسد.

باران شیخی دانش آموز هشت ساله کلاس دوم دبستان ساکن شهر مهاجران از توابع شهرستان شازند روز شنبه ۲۴ فروردین ماه امسال بعد از خروج خانه در راه مدرسه مفقود شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 470795 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟