باند سارقان در شهرستان زرندیه متلاش شدند

محمدرضا روشندل  اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت احشام در روستاهای شهرستان، شناسایی و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی ادامه داد: سرانجام پس پایان پذیرفتن تحقیقات میدانی و نامحسوس کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان، سرنخ‌هایی از اعضای یک باند سرقت به دست آمد و پس از شناسایی مخفیگاه اعضای این باند در عملیاتی هر 5 نفر دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان زرندیه با اشاره به کشف 57 رأس احشام از مخفیگاه سارقان گفت: با توجه به اسناد و مدارک به دست آمده مشخص شد که سارقان در شهرستان‌های قم، کاشان، محلات، دلیجان و ساوه فعالیت داشته‌اند که تحقیقات تکمیلی از آنان همچنان ادامه دارد.

روشندل خاطرنشان کرد: در این عملیات 4 دستگاه خودرو نیز که سارقان از آن‌ها در حمل و نقل احشام سرقتی استفاده می‌کردند، توقیف شد.

وی با اشاره به تحویل احشام سرقتی کشف شده به مالباختگان اظهار داشت: کوتاهی در استفاده از وسایل حفاظتی در نگهداری از احشام و نیز اعتماد بیش از حد به افراد ناشناس از عواملی است که بستر‌ساز وقوع سرقت از دامداری‌ها است و لازم است تا دامداران عزیز همواره برای پیشگیری از سرقت، توصیه‌های پلیس را مورد توجه قرار دهند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 470750 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟