به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ علی راقی فرمانده یگان انتظامی پلیس مترو پایتخت با اشاره به سرقت لوازم خودرو زن ومرد در شهر اراک مطرح کرد: مأموران پلیس مترو پایتخت هنگام گشت زنی در ایستگاه مترو امام خمینی (ره) متوجه رفتار زن و مرد به ظاهر معتاد شدند که در حال حمل یک ساک مشکی رنگ بودند.

فرمانده یگان انتظامی پلیس مترو پایتخت با اشاره به اینکه ماموران مدتی رفتار هر ۲ نفر را تحت مراقبت قرار دادند، تصریح کرد: برای بررسی موضوع به هر ۲ متهم نزدیک و تحت بازجوئی اولیه قرار دادند.

این مقام انتظامی بابیان اینکه متهمان پاسخ درستی به سوالات پلیس نمی‌دادند، برای تحقیقات اولیه به مقر پلیس منتقل شدند، بیان داشت: هر ۲ متهم در همان تحقیقات اولیه اظهار کردند از شهر اراک به شهر تهران مسافرت و بدون مکان هستند که برای تحقیقات بیشتر ساک همراه متهمان مورد بازرسی قرار گرفت.

وی افزود: در بازرسی انجام شده تعدادی گوشی مسروقه و مدارک هویتی، کارت عابر بانک ودسته چک مربوط به سایر اشخاص کشف شد که در تحقیقات بعدی و تماس با مال باختگان مشخص شد که این سارقان اموال کشف شده را از خودرو‌های مال باختگان در شهر اراک سرقت کرده اند.

سرهنگ راقی ابراز داشت: هر ۲ متهم برای تحقیقات تکمیلی و سیر مراحل قانونی در اختیار پلیس پیشگیری قرار گرفتند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 470483 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟