سردار خلیل واعظی اظهار داشت: روز سه شنبه ۲۷ فروردین ماه خبر مفقودی یک خانم ۴۱ ساله به کلانتری ۱۴ تنگک بوشهر اعلام شد و یک روز بعد جسد این خانم در حالی که سوخته بود در یکی از جاده‌های اطراف شهر دلوار کشف شد.

وی افزود: با تلاش کارآگاهان جرایم جنایی پلیس آگاهی استان و جمع آوری ادله مستند، فردی که با خانواده مقتول دارای ارتباط خانوادگی بود به عنوان متهم شناسایی و دستگیر شد.

این مقام انتظامی تاکید کرد: این متهم با سوء استفاده از اعتماد میان دو خانواده به قصد سرقت طلاهای مقتول وی را در منزلش خفه و پس از سوزاندن جسد، به منظور پنهان کردن سرنخ‌های احتمالی کشف حادثه، آن را در جاده‌های اطراف دلوار رها کرده بود.

سردار واعظی با اشاره به اینکه منزل قاتل و مقتول نزدیک به هم و در یکی از محلات شهر بوشهر قرار دارد، گفت: با اعتراف متهم به بزه ارتکابی، طلاهای مسروقه از منزلش کشف و خودروی مورد استفاده وی نیز توقیف گردید.

فرمانده انتظامی استان بوشهر همچنین در خصوص کشف جسد نیمه جان یک خانم دیگر در شهر دلوار اظهار داشت: این خانم همچنان در مرکز درمانی تحت مداوا قرار دارد و وضعیت وی خوشبختانه رو به بهبود است.

وی خاطرنشان کرد: برابر بررسی‌های پلیس این دو حادثه با یکدیگر هیچگونه ارتباطی نداشته‌اند.

سردار واعظی ضمن تشکر از خویشتنداری مردم و رسانه‌ها در مواجهه با حوادث انتظامی به شهروندان توصیه کرد در ارتباطات خانوادگی و انتخاب دوستان خود با نهایت دقت و هوشیاری عمل کرده و به افرادی که شناخت کافی ندارند به راحتی اعتماد نکنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 470423 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟