به گزارش خبرنگار جنایی رکنا، ساعت 6 عصر سه شنبه 27 فروردین ماه سال جاری دختر 35 ساله‌ای سراسیمه پای در کلانتری 111 هفت چنار گذاشت و از ماجرای شومی در خانه استاد موسیقی پرده برداشت.

دختر جوان به ماموران گفت: چندی قبل در فضای مجازی با پسر جوانی که در زمینه موسیقی فعالیت داشت آشنا شدم و پس از مدتی با توجه به اینکه وی مدرس ساز و آواز بودند تصمیم گرفتم برای آموزش ساز گیتار از او کمک بگیرم که پسرم جوان عنوان کرد برای تدریس به خانه اش در منطقه نواب بروم.

وی افزود: در دومین جلسه آموزش و در حالیکه به استاد ساز و آواز اطمینان داشتم از کرج به تهران آمدم و برای آموزش گیتار به خانه  جوان 30 ساله  رفتم اما استاد موسیقی پس از دقایقی که داخل خانه اش بودم به سمتم حمله کرد و نقشه شومی را به اجرا گذاشت و هر چه مقاومت کردم بی فایده بود تا اینکه توانستم از خانه استاد موسیقی فرار کنم و به پلیس مراجعه کردم.

بنا به این گزارش، با توجه به فراری بودن و اقدام شیطانی متهم، بازپرس پرونده دستور داد تا تیمی از ماموران اداره 16 پلیس آگاهی تهران برای دستگیری متهم فراری وارد عمل شوند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 470282 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟