این مرد را می شناسید؟! / موبایل فروش های تهران از او وحشت داشتند + عکس بدون پوشش

در ساعت 9 شب یازدهم بهمن ماه سال گذشته  طی تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 خبر دستگیری فردی به هویت امیرحسین . م توسط شهروندان به کلانتری 119 مهرآباد اعلام گردید. با مراجعه مأمورین متهم جلب و به کلانتری منتقل گردید.
پس وصول پرونده ، متهم در تحقیقات صورت گرفته به کارآگاهان اظهار داشت : به بهانه خرید گوشی تلفن همراه به فروشگاه‌های عرضه موبایل مراجعه و از فروشنده درخواست چندین گوشی گران قیمت ( اپل – سامسونگ ) را می‌نمودم و با استفاده از شلوغی فروشگاه در زمان مناسب گوشی گران قیمت را سرقت و از محل متواری می‌شدم.
در تحقیقات مقدماتی کارآگاهان پایگاه پنجم پلیس آگاهی، با مراجعه به بانک اطلاعاتی مجرمین مشخص شد متهم " امیر حسین . م" دارای سوابق کیفری متعددی در زمینه سرقت می‌باشد ، در ادامه بررسی‌ها وی صراحتا به چهار فقره سرقت از فروشگاه‌های موبایل فروشی اقرار و تعدادی از مالباختگان نیز شناسایی گردیدند.
مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت :
به منظور شناسایی سایر مالباختگان احتمالی که با این شیوه و شگرد مورد سرقت قرار گرفته اند تصویر بدون پوشش متهم با دستور بازپرس محترم شعبه دهم دادسرای ناحیه ده تهران انتشار و شهروندانی که موفق به شناسایی وی می‌گردند می‌توانند جهت اقدامات بعدی با شماره تلفن 63957760 تماس حاصل نمایند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 470183 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟