قاچاقچیان تهرانی موتورسیکلت سنگین پلیسی وارد کردند + تصاویر

سرهنگ عباس مرادی با اعلام خبر کشف پنج دستگاه موتور سنگین قاچاق در شمال پایتخت درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: در روزهای آخر هر هفته، برخی جوانان با موتورسیکلتهای سنگین در اتوبان های شمال تهران و مناطقی مانند بلوار ارتش و گردنه قوچک لواسان تردد کرده و با حرکات غیرمتعارف اقدام به ایجاد آلودگی صوتی می‌کنند.

کشف موتورسیکلت1
سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت ادامه داد: در همین رابطه، برخورد با این افراد با رعایت ضوابط و چهارچوب مقررات در دستور کار مأموران کلانتری 164 قائم و کلانتری 165 لواسانات قرار گرفته که در چند روز اخیر (در اجرای طرح رعد 24) مأموران انتظامی موفق به توقیف پنج دستگاه موتورسیکلت سنگین قاچاق شدند.

کشف موتورسیکلت قاچاق2
به گفته وی ارزش موتورسیکلتهای کشف شده بالغ بر یک میلیارد تومان است و یکی از موتورسیکلت های کشف شده با نصب تجهیزات پلیسی، به شکل و شمایل موتورسیکلت های پلیس راهور درآمده بود.

کشف موتورسیکلت3
مرادی تصریح کرد: موتورسیکلتی که شکل و شمایل پلیسی داشت در یکی از کافی‌شاپها نگهداری می‌شد و متهم این پرونده مدعی بود که به عنوان دکور از آن استفاده می‌شد و این فرد علاوه بر نگهداری کالای قاچاق، از پوشش وسلیه‌نقلیه مأموران انتظامی نیز سوءاستفاده کرده بود.

کشف موتورسیکلت4

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 470133 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟