حجم ویدیو: 39.21M | مدت زمان ویدیو: 00:05:19

به گزارش گروه حوادث رکنا، در طرح رعد 24 ، ماموران پلیس تهران موفق به دستگیری دزدان سنگدلی شدند که اقدام به سرقت چادرهای هلال احمر کرده بودند. این دزدان چادرهایی را که قرار بود سازمان هلال احمر تهران برای سیل زدگان ارسال کنند را هدف سرقت هایشان قرار داده بودند که ماموران موفق به دستگیری آنها و کشف چادرهای مسافرتی شدند.

در ادامه ماموران موفق به انهدام یک باند تهیه عسل تقلبی در منطقه یافت آباد شدند که با 4 مواد نامشخص اقدام به تولید عسل با بسته بندی‌های حرفه ای می کردند که با توجه به نامشخص بودن 5 مواد اولیه این عسل های تقلبی احتمال مرگ مصرف کنندگان این عسل های تقلبی نیز می رود که بازپرس پرونده دستور داده این موادها برای مشخص شدن به آزمایشگاه برود.

یکی دیگر از متهمان حرفه ای که در این طرح دستگیر شده است ، مرد میانسالی است که در یک مغازه طلافروشی مشغول به کار بوده و هر روز در زمان چیدن ویترین مغازه طلافروشی اقدام به سرقت یک طلا از مغازه کرده است که صاحب طلافروشی با توجه به سریالی بودن این سرقت ها از پلیس در خواست کمک می کند ودر بازبینی فیلم دوربین ها مداربسته متوجه سرقت طلاها از سوی کارمند مغازه می شوند.

در ادامه ماموران 2 سارق خشنی را که با موتور سیکلت سرقتی اقدام به دزدی می کردند را دستگیر کردند. یکی از این متهمان که 21 سال دارد در گذشته بخاطر 6 بار سرقت به 48 سال زندان محکوم شده است 2 ماه قبل با قرار وثیقه از زندان آزاد شده و در این مدت 64 سرقت انجام داده و در زمان دستگیری نیز با قمه یکی از ماموران پلیس تهران را زخمی کرده است. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 470084 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟