شوخی خلبان هلی کوپتر و دختر جوان گردن پسر کرجی را قطع کرد! /  تحقیقات پلیس فاش کرد

به گزارش خبرنگار جنایی رکنا، صبح روز جمعه 23 فروردین ماه امسال پسر جوانی برای برگزاری جشن تولد نامزدش به مرکز آموزشی بالگرد در کمالشهر کرج مراجعه کرد.

پسر جوان همراه همسرش پای در این مرکز آموزشی و پرواز گذاشت و پس از اجاره یک بالگرد جایروپلین، ابتدا شروع به گرفتن عکس یادگاری در کنار این بالگرد 2 نفره کردند و سپس تازه داماد همراه خلبان سوار بر بالگرد جایروپلین شد.

پسرجوان به نام آرمین پس از چند دقیقه پرواز در آسمان کرج همراه خلبان به زمین نشست و اینبار نوبت تازه عروس بود که سوار بر بالگرد شود.

دخترجوان و خلبان سوار بر جایروپلین بر آسمان کرج پرواز کردند و تازه داماد در مرکز آموزشی شاهد پرواز همسرش در آسمان بود که پس از لحظاتی خلبان در میان گذاشتن دختر جوان که در کابین نشسته بود برای  شیطنت برای شوخی هیجان انگیز  به سمت پسر جوان که از روی زمین نظاره گر هلی کوپتر بود می رود که ناگهان در زمان دور زدن بالگرد و بخاطر بیش از پایین بودن جایروپلین، ملخک بالگرد به سر تازه داماد خورد و همین کافی بود تا صحنه تلخ و مرگباری در روز جشن تولد نوعروس رقم زده شود.

در این حادثه ملخ هلی کوپتر سر آرمین را از تنش جدا کرد و همین حادثه کافی بود تا تیمی از ماموران پلیس استان البرز برای تحقیقات ویژه وارد عمل شوند.

سرهنگ نادربیگی، رئیس پلیس آگاهی استان البرز در راستای این خبر به رکنا گفت: خلبان این پرواز دردسرساز به دستور مقام قضایی در بازداشت پلیس قرار دارد و تحقیقات تا اعلام نظریه کارشناسان سازمان هواپیمایی ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 469471 ویرایش خبر
لینک کپی شد
حسین خزائی فر
آیا این خبر مفید بود؟