سهیل دیبا| مهربان که باشی نه تنها شرایط اقتصادی، بلکه حتی سیل هم نمی‌تواند در عزمت تغییر ایجاد کند و مهر و دوستی است که تو را شهره عام و خاص می‌کند. خراسانی‌ها نه تنها با کمک‌های مادی و معنوی‌شان در سیل اخیر ثابت کردند که مهربان هستند، بلکه این مهربانی سابقه دیرینه دارد و یکی از آخرین شمه‌های آن برمی‌گردد به ٢ماه پایانی سال گذشته که سیل کمک‌های شهروندان خراسانی به همراه نیکوکاران تهرانی موجب نجات ٨۴زندانی جرائم غیرعمد در استان شد و این افراد بی‌گناه توانستند پس از مدت‌ها تحمل رنج دوری، روزگارشان را در شب عید کنار خانواده نو کنند.

طبق آنچه ستاد دیه خراسان‌رضوی گزارش داده است در ٢ماه پایانی سال گذشته با کمک‌های نقدی خیران خراسانی و شهروندان تهرانی، مبلغ یک میلیارد و ۲۵۵‌میلیون تومان به ستاد دیه خراسان‌رضوی هدیه شد.

خیران خراسانی در بهمن‌ماه ۹۷‌با اهدای مبلغ ۱۶۸‌میلیون تومان موجب آزادی ۲۴‌زندانی و در اسفند ماه ۹۷‌با اهدای مبلغ ۳۲۹‌میلیون تومان موجب آزادی ۳۳‌زندانی جرائم غیرعمد استان شدند. همچنین با مساعدت روابط‌عمومی ستاد دیه کشور در زمینه اهدای ۷۵۸‌میلیون تومان کمک‌های خیران تهرانی برای آزادی مددجویان ستاد دیه خراسان‌رضوی، تعداد ۲۷‌زندانی جرائم غیرعمد این استان پیش از عید نوروز از بند زندان رهایی یافتند.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 469366 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟