قتل برای رسیدن به زن خائن / جسد داخل یک گونی برنج در لواسان بود+عکس

به گزارش خبرنگار جنایی رکنا، سرهنگ علی ولی پور گودرزی معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران گفت: ساعت 4 ظهر 2 آبان ماه سال گذشته ماموران کلانتری 166 لواسانات در جریان پیدا شدن جسد بسته بندی شده مرد 45 ساله‌ای داخل گونی و پلاستیک قرار گرفتند.

بدین ترتیب تیمی از ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران همراه بازپرس ویژه قتل پای در محل گذاشتند و در بررسی های ابتدایی مشخص شد قربانی جنایت قبل از کشته شدن از ناحیه سر و صورت به باد کتک قرار گرفته و در ادامه او را خفه کرده‌اند.

با گذشت یک هفته از زمان کشف جسد ، کارآگاهان اداره دهم با بررسی پرونده های "فقدان افراد" موفق به شناسایی خانواده مقتول در شهرستان اسلامشهر شدند ؛ پسر مقتول پس از حضور در اداره دهم و شناسایی تصاویر متعلق به پدرش ، در اظهاراتش به کارآگاهان عنوان داشت : "پدرم ساعت 6 عصر نخستین روز آبان ماه سال گذشته ز خانه خارج شده و پس از آن دیگر به خانه بازنگشته است ".

کارآگاهان اداره دهم اطلاع پیدا کردند که مقتول در روز یکم آبان ماه 97 به منظور اجاره دادن یک "سوله" در شهرستان اسلامشهر از خانه خارج شده و پس از آن مراجعتی به خانه نداشته است ؛ در ادامه و با انجام اقدامات پلیسی ، کارآگاهان موفق به شناسایی شخصصی به نام اصغر 42 ساله شدند که برابر اظهارات خانواده مقتول قرار بوده تا سوله را از مقتول اجاره کند .

با شناسایی اصغر، کارآگاهان اداره دهم اطلاع پیدا کردند که وی به عنوان سرآشپز در یک کترینگ غذا مشغول به کار است ؛ محل کار اصغر شناسایی و کارآگاهان در مراجعه به این محل اطلاع پیدا کردند که همزمان با کشف جسد در جاده لواسان ، اصغر بدون هرگونه اطلاع قبلی و با طرح مشکلات خانوادگی از محل کارش تسویه حساب کرده و ارتباط خود با تمامی همکارانش را نیز قطع کرده است .

همزمان با شواهد و مدارک بدست آمده ، کارآگاهان اداره دهم اطمینان پیدا کردند که اصغر در محل کشف جسد مقتول در منطقه لواسان حضور داشته است ؛ لذا ضمن هماهنگی با شعبه 101 دادگاه بخش لواسانات ، دستگیری اصغر در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت .

با شناسایی مخفیگاه و محل کار اصغر در یک سالن غذاخوری بین راهی در اتوبان قزوین – تبریز ، کارآگاهان اداره دهم با دریافت نیابت قضایی به این محل مراجعه کرده و روز 21 فروردین ماه 98 موفق به دستگیری اصغر شدند .

اصغر در همان تحقیقات اولیه صراحتا به ارتکاب جنایت اعتراف کرد و عنوان داشت که جنایت را به درخواست همسر مقتول انجام داده است ؛ اصغر در اعترافاتش به کارآگاهان گفت : " همسر مقتول به نام مریم از حدود یک سال پیش و به عنوان مشتری به کترینگ غذا مراجعه می کرد و سفارش غذا می داد و همین موضوع زمینه آشنایی اولیه من با او شد ؛ در همان زمان متوجه شدیم که هر دو نفر متولد یک منطقه، بچه محل و هم زبان هستیم و این موضوع زمینه آشنایی بیشتر ما شد ؛ مدتی از آشنایی ما دو نفر گذشت و این آشنایی به تماس های تلفنی و در ادامه ملاقات های حضوری کشیده شد .

وی افزود: در صحبت هایی که مریم با من می کرد متوجه شدم که او با همسرش اختلاف شدیدی دارد ؛ مریم عنوان می کرد که همسرش او را بارها مورد ضرب و شتم قرار داده و به همین علت هیچ علاقه ای برای ادامه ی زندگی با او ندارد اما شرایط جدایی از همسرش را نیز ندارد .

عامل این جنایت گفت: در این مدت من با او همدردی می کردم تا اینکه یک روز مریم از من خواهش کرد تا همسرش را به قتل برسانم ؛ با درخواسته او مخالفت کردم اما مریم هربار درخواستش را با شدت بیشتری مطرح می کرد تا اینکه در برابر خواهش او تسلیم شدم " .

اصغر در خصوص نحوه ارتکاب جنایت نیز به کارآگاهان گفت : مریم مقداری پول به من داد و من با آن پول یک شوکر خریدم . در ادامه ، مریم اطلاعات کاملی در خصوص سوله متعلق به همسرش داد و عنوان کرد که همسرش قصد دارد تا سوله را اجاره دهد . به این بهانه با مقتول تماس گرفتم و پس از توافق بر سر قیمت اجاره ی سوله ، از او دعوت کردم تا به محل کار من بیاید . زمان ملاقات را برای پس از تعطیلی کترینگ ( آشپزخانه ) تنظیم کردم تا کسی حضور نداشته باشد ؛ با ورود مقتول به داخل آشپزخانه ، از او دعوت کردم تا روی صندلی بنشیند و در ادامه به بهانه آوردن نوشیدنی به پشت یخچال رفته و شوکر را برداشتم ؛ از پشت سر چندین ضربه ی شوکر به مقتول زدم ؛ مقتول روی زمین افتاد ؛ بی حال شده بود و قدرت دفاع کردن نداشت ؛ گردنش را فشار دادم و آنقدر نگه داشتم تا مطمئن شدم نفس نمی کشد . جنازه را داخل یک کیسه بزرگ برنج قرار داده و کیسه را با پلاستیک مشکی بسته بندی کردم ؛ بسته ی حاوی جنازه را پشت موتورسیکلت قرار داده و محکم بستم ؛ به سمت منطقه لواسانات حرکت کرده تا اینکه به یک کانال آب رسیدم ؛ جنازه را داخل کانال آب انداخته و به خانه برگشتم ؛ فردای آنروز به محل کار رفته و پس از تسویه حساب از آنجا خارج شدم .

با توجه به اعترافات صریح اصغر به ارتکاب جنایت و مشارکت مریم ( همسر مقتول ) در جنایت ، کارآگاهان اداره دهم در بامداد روز پنجشنبه 22 فروردین ماه سال جاری اقدام به دستگیری مریم کردند ؛ مریم نیز در همان تحقیقات اولیه صراحتا به مشارکت خود در جنایت و درخواست از اصغر برای کشتن همسرش اعتراف کرد .

سرهنگ کارآگاه علی ولی پور گودرزی ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : با توجه به اعتراف صریح هر دو متهم به مشارکت و ارتکاب به جنایت ، قرار بازداشت موقت از سوی مقام محترم قضایی صادر و متهمان جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند .برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 468816 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟