به گزارش رکنا، سرهنگ "علیرضا یوسفوند"، در این گفت: با شکایت شهروندان در خصوص سرقت های خودور در این محدوده تیم های اطلاعاتی و تجسس این کلانتری اقدامات خود را برای شناسایی متهم یا متهمان پرونده آغاز کردند.

وی افزود: طی بررسی های انجام شده و پایش خبر ها و اطلاعات به دست آمده، مشخص شد که تمامی سرقت ها از سوی یک سارق سابقه دار حرفه ای در این محدوده انجام می شود که در نهایت با در اختیار قرار دادن مشخصات چهره متهم به ماموران گشت انتظامی این متهم در محدوده خیابان استخر شناسایی و تحت تعقیب قرار گرفت.

متهم که متوجه حضور ماموران شده بود، بلافاصله سعی کرد با انجام حرکات مارپیچ و خطرناک، از دست ماموران فرار کند اما زمانی که صدای شلیک تیر هوایی پلیس را شنید به ناچار متوقف شده و خود را تسلیم پلیس کرد و به همراه خودروی مسروقه به کلانتری منتقل شد.

سرهنگ یوسفوند، تصریح کرد: طی بازجویی های انجام شده این سارق به جرم خود مبنی بر سرقت خودرو اعتراف کرد و پس از تکمیل پرونده برای انجام تحقیقات بیشتر به پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.

گفتنی است، با شناسایی مالک خودرو از وی دعوت شد به کلانتری مراجعه کند که ضمن صورت جلسه خودروی مسروقه به وی بازپس داده شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 468561 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟