این 2 مرد لاغر اندام تهران را به هم ریخته بودند +عکس

به گزارش رکنا، سرهنگ "دوست علی جلیلیان" گفت: ساعت 3 بعد از ظهر روز گذشته، ماموران عملیات کلانتری 117 جوادیه از وقوع یک فقره درگیری بین عابر پیاده ای با 2 موتور سوار در حالی که آنان در دست خود یک قبضه سلاح سرد داشتند در محدوده خیابان فداییان اسلام، خیابان شهرداری مطلع شدند و در کمترین زمان ممکن، تیم عملیات کلانتری به آدرس اعلامی مراجعه کردند.

سرکلانتر هفتم با بیان اینکه با حضور مأموران در محل، هر 2 موتور سوار از محل متواری شدند، تصریح کرد: ماموران به تعقیب متهمان رداختند ولی آنان بدون توجه به فرمان پلیس همچنان با سرعت بالا به فرار خود ادامه می دادند تا اینکه ماموران برای جلوگیری از ورود ضررهای مالی و جانی احتمالی، 2 تیر هوائی شلیک و فرار متهمان را متوقف کردند.

این مقام انتظامی گفت: با توقف موتورسیکلت هر 2 متهم دستگیر و در بازرسی بدنی از آنان تعداد 5 دستگاه گوشی همراه کشف شد.

وی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش اموال کشف شده را حدود 350 میلیون ریال برآورد کرده اند، افزود: هر 2 متهم به کلانتری منتقل و به 19 فقره زورگیری و سرقت گوشی همراه با همکاری یکدیگر اعتراف کرده اند.

سرهنگ جلیلیان اظهار داشت: تا کنون 7 تن از مال باختگان مورد شناسایی قرار گرفته اند و متهمان برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 468509 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟