به گزارش رکنا، سرهنگ دوستعلی جلیلیان گفت:  ساعت ۲ بعد از ظهر روز گذشته هیجدهم فروردین ماه امسال ماموران سرکلانتری هفتم با تماس تلفنی یکی از شهروندان مبنی بر زورگیری ۲ موتورسوار و مصدوم کردن وی، در جریان وقوع یک فقره سرقت، منجر به مصدومیت قرار گرفتند و بلافاصله تیم عملیات سرکلانتری برای بررسی موضوع و دستگیری متهمان وارد عمل شدند و در کمترین فوت وقت در آدرس اعلامی حاضر شدند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با حضور ماموران در محل، شاکی به گشت انتظامی مراجعه و اظهار داشت: در حال تردد از ضلع جنوبی میدان بهارستان به سمت خیابان مصطفی خمینی بودم که ۲ موتورسوار به من نزدیک و ضمن تهدید با سلاح سرد خواستار دریافت کلیه اموال شخصی ام شدند که پس از مقاومت کردن مچ دست چپم را مصدوم و پول نقد و گوشی همراهم را سرقت کردند.

سرکلانتر هفتم پایتخت با اشاره به اینکه هر ۲ متهم پس از زورگیری به طور جداگانه از محل متواری شده بودند، ادامه داد: در ۲ عملیات پی در پی هر ۲ سارق دستگیر و در بازرسی بدنی از آنان، مبلغ ۵۰ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال تراول چک، ۲ دستگاه گوشی تلفن همراه و ۲ قبضه سلاح سرد کشف شد.

سرهنگ جلیلیان افزود: با انتقال متهمان به سرکلانتری و انجام تحقیقات تکمیلی از آنان، هر ۲ متهم به ۱۷ فقره زورگیری و سرقت ۹۵۰ میلیون ریال وجه نفد از مالباختگان در محدوده محله‌های بهارستان، خزانه و نازی آباد اعتراف کردند.

وی افزود: متهمان برای شناسایی سایر جرائم در اختیار پایگاه هفتم پلیس آگاهی قرار گرفتند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 468235 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟