شکارچیان یوزپلنگ در جنت آباد تهران گوشت های میلیاردی می فروختند! +فیلم و عکس های شوک آور
حجم ویدیو: 8.95M | مدت زمان ویدیو: 00:01:11

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ علی ذوالقدری رییس پلیس امنیت عمومی تهران گفت : در پی وصول اخبار و اطلاعات مبنی بر شروع به فعالیت مجدد یکی از مجرمان سابقه‌دار در زمینه شکار غیرمجاز ، تیم ویژه ای از مأموران پلیس امنیت در اقدامات ویژه پلیسی اطمینان پیدا کردند که متهم با شکار غیرمجاز حیوانات وحشی و کم یاب در حیات وحش اقدام به فروش گوشت و ... آنها به قیمت های بسیار بالا به مشتریان خاص می کند.

شکارچی غیرمجاز

وی افزود: ماموران پلیس پس از تحقیقات تکمیلی و هماهنگی با مقام قضایی در بامداد مورخه سه شنبه 13 فروردین ماه سال جاری با ورود به محل سکونت متهم در منطقه شهران اقدام به دستگیری وی کرده و در بازرسی از مخفیگاه وی، علاوه بر کشف سلاح های غیرمجاز مورد استفاده در شکار ، مهمات مربوطه ، دستگاه سیار POZZ ، مقادیری از گوشت های بسته بندی شده و ... نیز کشف شد .

WhatsApp Image 2019-04-08 at 11.50.34

سردار ذوالقدری ادامه داد: با دستگیری متهم و اعتراف صریح وی به انجام شکار غیرمجاز همراه یکی از دوستانش ، مأموران پلیس امنیت عمومی با شناسایی محل سکونت دومین متهم پرونده در منطقه جنت آباد ، روز جمعه 16 فروردین ماه 98 اقدام به دستگیری دومین متهم پرونده کرده و از داخل مخفیگاه وی نیز سلاح غیرمجاز مورد استفاده در شکار ، انواع فشنگ های جنگی و ساچمه‌زنی مورد استفاده در شکار و ... کشف شد .

WhatsApp Image 2019-04-08 at 11.50.36

سردار علی ذوالقدری ، رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : با توجه به کشفیات بدست آمده از خانه متهم در خصوص گوشت و دیگر بقایای متعلق به حیوانات وحشی شکار شده هماهنگی لازم با سازمان حفاظت از محیط زیست در این خصوص انجام و متهمین جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ قرار داده شدند .برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 468071 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟