اشکان 16 ساله به پلیس حمله کرد! / او به زنان و دختران آبادانی رحم نمی کرد! +عکس

به گزارش گروه حوادث رکنا، سال گذشته ماموران پلیس و بسیج آبادان پسر نوجوانی را به نام اشکان که بارها در منطقه تانکی دو برای زنان و دختران مدرسه‌ای ایجاد مزاحمت کرده بود دستگیر کردند اما به خاطر کم سن و سال بودنش خیلی زود آزاد شد.

اشکان پس از آزادی بار دیگر به شرارات و مزاحمت‌هایش ادامه داد تا اینکه چندی قبل با در دست داشتن یک قمه در منطقه امیری آبادان یکی از دوستانش را زخمی و روانه بیمارستان کرد.

تیم پلیسی در ادامه تحقیقات پی بردند که اشکان سوار بر موتور در خیابان‌های خلوت و تاریک به صورت حرفه‌ای اقدام به کیف قاپی و گوشی قاپی می‌کند.

بررسی‌ها ادامه داشت تا اینکه شامگاه 2 فروردین ماه سال جاری ماموران کلانتری 15 احمدآباد مشاهده کردند که اشکان همراه دوستانش با در دست داشتن قمه بسیار بلند و در حالت مستی اقدام به عربده کشی و ایجاد ترس و وحشت در خیابان اروسیه آبادان است.

ماموران خیلی زود برای پایان دادن به اوباشگری اشکان و دوستانش وارد عمل شدند که در این صحنه پسر نوجوان همراه دوستانش به سمت ماموران حمله کردند و در ادامه ماموران در عملیاتی هوشیارانه و غافلگیرانه موفق به دستگیری اشکان شدند.

اشکان پس از دستگیری ابتدا خود را بیگناه می‌دانست اما ما وقتی از سوی 6 تن از طعمه‌هایش که از آنها اقدام به سرقت کرده بود هدف شناسایی قرار گرفت دیگر راهی جز تسلیم شدن پیش روی خود ندید.

بنا به این گزارش، این شرور نوجوان که بارها برای نمازگزاران و اهالی منطقه آبادان ایجاد مزاحمت کرده بود و با توجه به کم سن و سال بودنش آزاد شده بود اینبار به دستور مقام قضایی به زندان اهواز منتقل شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

علی رنجکش

 

 

کدخبر: 468036 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟