بلای دردناک بر سر سارا 5 ساله  / او دختر یک مهاجر خارجی بود!+ عکس

به گزارش گروه ترجمه رکنا، پدری بی رحم در مکزیک دختر 5 ساله اوتیسمی اش را به دلیل این تکالیفش را انجام نداده بود مورد ضرب وشتم وحشیانه قرار داد و او را به قتل رساند.

به گزارش پلیس، متهم براندون رینولدز 36 ساله مرد مهاجر بنگلادشی در امریکا که سابقه مصرف ماری جوانا و مشکل اعصاب داشت زمانی که ممانعت دخترش را برای انجام تکالیفش مشاهده کرد چندین بار با کفش کوهنوردی که سنگین نیز بود به سر و صورت او ضربه زد که این اقدام خشونت آمیز او موجب مرگ دختر بی گناه شد.

متهم زمانی که متوجه خونریزی بیش از حد دخترش شد با تماس با امدادرسانی درخواست کمک کرد اما پس از رساندن قربانی به بیمارستان، سارا 5 ساله در اثر خونریزی مغزی جانش را از دست داد.

قتل مشکوک سارا 5 ساله

گفتنی است که پزشکان که متوجه مرگ مشکوک سارا شدند با پرس و جو از پدر بی رحم متوجه شدند که براندون به دروغ به پزشکان گفت که سارا از پله های خانه پایین افتاده و این اتفاق رخ داده است اما پرستاران و پزشک معالج که با معاینات متوجه ضرب و شتم و اثراتی از کبودی ناشی از کتک شدند با تماس با اداره پلیس موضوع را گزارش دادند.

زمانی که ماموران پلیس برای بررسی صحنه جرم به خانه مقتول رفتند با جست و جو و بررسی متوجه قطرات خون روی فرش داخل پذیرایی خانه تا اتاق خواب سارا شدند که نشان می داد قربانی پس از ضرب و شتم به داخل اتاق کشانده شده است.

مادر سارا که در زمان حادثه در خانه حضور نداشت به افسر پلیس گفت که همسرش که متهم به قتل شناخته شده سابقه بیماری اعصاب و روان داشته و بارها او و دخترش را موردضرب و شتم قرار داده است.

در حال حاضر براندون بدون قرار وثیقه در زندان است تا جلسه دادگاهی اش به زودی برگزار شود.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 468030 ویرایش خبر
لینک کپی شد
عارفه اندرودی
آیا این خبر مفید بود؟