به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ"محمد رضایی" فرمانده انتظامی شهرستان پارسیان گفت: قاتل جوان ۲۰ ساله افغانی در کمتر از دو ساعت از وقوع قتل دستگیر شد.

وی افزود:در پی اعلام وقوع یک مورد درگیری منجر به قتل در شهر کوشکنار شهرستان پارسیان، بلافاصله اکیپی از مأموران پلیس آگاهی به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان پارسیان گفت: ماموران پس از حضور در محل مشاهده کردند دو نفر تبعه افغانی دریک منزل شخصی به علت اختلاف مالی ۲۰ هزار تومانی با یکدیگر درگیر که یکی از آنان با یک قبضه چاقو آشپزخانه ضربه‌ای به ناحیه چپ سینه، گردن وکمر دیگری وارد وازمحل متواری شده است که مصدوم توسط فوریت‌های ۱۱۵ به بیمارستان انتقال و باتوجه به شدت ضربات وارده وخونریزی شدید در بیمارستان فوت کرد.

سرهنگ"محمد رضایی" افزود:ماموران پلیس آگاهی با انجام کار اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه‌های پلیسی در کمتر از ۲ ساعت ضارب را در زمین‌های کشاورزی و زراعی اطراف شهرستان شناسایی ودریک عملیات غافلگیرانه وبا اقدامات فنی وپلیسی دستگیر و به یگان انتقال دادند.

وی گفت: متهم در بازجویی فنی بعمل آمده صراحتا به قتل اعتراف و معترف شد درگیری با مقتول به علت اختلاف حساب ۲۰ هزارتومان وجه نقد بوده است.

فرمانده انتظامی پارسیان یکی از عمده علل ارتکاب جرم در جامعه را عدم خویشتن داری مردم و از دست دادن تعادل روانی به خاطر مسایل ناچیز مالی عنوان کرد و افزود: ضروری است دستگاه‌های مرتبط از وجود اتباع بیگانه غیرمجاز در این استان که تشدید کننده عوامل جرم ساز هستند غافل نشوند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 468025 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟