دستگیری پسر 17 ساله کاشانی به خاطر اقدام شیطانی با پسر 13 ساله + عکس

 

بر اساس اظهارات خانواده این پسر که از مهاجران افغانستانی ساکن کاشان هستند علت خودکشی حامد-نوجوان 13 ساله- در روز ۱۱ اسفند سال گذشته، مشکلات روحی ناشی از تجاوز به وی از سوی چند جوان بوده است.آنها مدعی شدند این نوجوان پس از آنکه از سوی فردی مورد تجاوز جنسی قرار گرفته بود خود را در زیر‌زمین خانه‌شان حلق‌آویز کرد.

بنا بر اظهارات خانواده این نوجوان، او پیش از خودکشی، دوستان خود را نیز از قصدش برای این کار باخبر کرده بود.رئیس کل دادگستری اصفهان از رسیدگی ویژه قضایی به پرونده فوت نوجوان ۱۳ ساله تبعه افغانستان خبر داد.

احمد خسروی وفا رئیس کل دادگستری گفت: در پی فوت این نوجوان تبعه افغانستان در کاشان و سیاه نمایی و انتشار برخی شایعات و گمانه زنی‌ها در خصوص این واقعه از سوی شبکه‌های معاند بیگانه، بررسی ویژه قضایی این پرونده در دستور کار است.وی افزود: در این رابطه یک نوجوان ۱۷ ساله به‌عنوان متهم اصلی پرونده دستگیر و با قرار بازداشت موقت در زندان به سر می‌برد.

با انجام و تکمیل تحقیقات قضایی در صورت وقوع و ثبوت هرگونه جرم مرتکب یا مرتکبان این حادثه به مجازات قانونی خواهند رسید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 467954 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟