به گزارش رکنا، سردار احمد طاهری جانشین انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: ساعت ۲۰ و ۴۴ دقیقه شب گذشته یک فقره سرقت مسلحانه خودرو در روستای "ریکپوت" به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام و بلافاصله عوامل انتظامی وارد عمل شدند.

وی افزود: با حضور عوامل انتظامی در محل و بررسی اظهارات مالباخته مشخص شد این فرد به همراه اعضای خانواده اش با یک دستگاه سمند سفید رنگ در مسیر بمپور –ایرانشهر در حرکت بوده و با توجه به تاریکی شب و خستگی داخل روستای "ریکپوت" جلوی مدرسه دارالفنون از مدارس طرح اسکان فرهنگیان در حال هماهنگی بوده که همزمان سه سرنشین یک دستگاه سواری پراید فاقد پلاک با سر و صورت پوشیده با ۲ قبضه سلاح کلاش اعضای خانواده وی را از خودرو پایین و خودرو را سرقت و به سرعت از محل متواری شدند.

جانشین انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: همزمان با اعلام موضوع طرح مهار در محور‌های مواصلاتی سطح شهرستان ایرانشهر به اجرا درآمد و کارآگاهان زبده پلیس آگاهی ایرانشهر با بررسی اظهارات فرد مالباخته تحقیقات میدانی گسترده‌ای را آغاز کردند.

وی عنوان کرد: تیم رسیدگی کننده پرونده با استفاده از شیوه‌های نوین پلیسی و یک سری کار گسترده اطلاعاتی کمتر از ۲ ساعت از وقوع سرقت مخفیگاه اعضای این باند سرقت‌های مسلحانه را در شهرک کلاهدوز شهر ایرانشهر شناسایی و تحت نظر گرفتند.

سردار طاهری گفت: تیم‌های عملیات ویژه پلیس آگاهی پس از هماهنگی‌های لازم قضائی در اقدامی غافلگیرانه و ضربتی وارد عمل شدند و ضمن دستگیری ۳ تن از اعضای باند یک دستگاه خودرو سمند نوک مدادی که از شهر یزد به سرقت رفته بود را کشف کردند.

متهمان در بازجوئی‌های به عمل آمده لب به اعتراف گشودند و به سرقت خودرو سمند در روستای ریکپوت نیز با همدستی ۲ عضو دیگر این باند اعتراف که با اطلاعات بدست آمده خودرو مسروقه در یکی از محور‌های فرعی شهرستان فنوج کشف و تحویل مالباخته شد.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: با هماهنگی مقام قضائی تحقیقات از متهمان برای کشف دیگر جرائم احتمالی و دستگیری همدستان متواری آن‌ها ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 466554 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟