به گزارش رکنا، سردار "حیدر عباس زاده رییس پلیس استان خوزستان در این باره اظهار کرد: در پی ارجاع یک فقره پرونده قضائی با موضوع کلاهبرداری به پلیس آگاهی استان، با توجه به اهمیت موضوع، پرونده به طور ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری قرار گرفت.

که دراین راستا: کارآگاهان پلیس با تحقیقات و بررسی های تخصصی دریافتند که متهم به هویت "ا - ع" در معامله خرید و فروش با اعمال متقلبانه مبلغ هشت میلیارد ریال کلاهبرداری ، متواری شده است.

سردار عباس زاده با بیان اینکه ماموران پلیس آگاهی با تحقیقات اطلاعاتی مخفیگاه متهم را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند. متهم در بازجویهای به عمل آمده به بزه انتسابی اعتراف نمودو پس از تکمیل پرونده تحویل مرجع قضائی و با قرار مناسب روانه زندان شد.

فرمانده انتظامی استان در پایان از شهروندان خواست: قبل از انجام معامله، هنگام دریافت سفته ، چک تضمینی، رمز دار و .. از افرادی که آن ها را نمی شناسید، ضمن مراجعه به بانک و تایید اصالت آن، در صورت مشاهده هر گونه فعالیت مشکوک مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت های پلیسی 110 اعلام کنند.

علی رنجکش

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 466535 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟