به گزارش رکنا، سردار محمد قنبری فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: در پی قتل مردی ۲۸ ساله توسط ۲ سرنشین یک دستگاه پژو ۴۰۵ در بیست و سوم بهمن ماه سال جاری در مقابل بخشداری شهر ساربوک از توابع شهرستان قصرقند، تیم‌های پلیس آگاهی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با بررسی صحنه قتل و استفاده از شیوه‌های نوین پلیسی متهمان را که دو جوان ۲۲ و ۳۴ ساله اند را شناسایی و تحقیقات خود را برای دستگیری آن‌ها آغاز کردند.

سردار قنبری تصریح کرد: تحقیقات برای دستگیری متهمان ادامه داشت تا اینکه اطلاعاتی در خصوص زندگی مخفیانه آن‌ها در شهر چابهار بدست آمد.

وی عنوان کرد: تیم رسیدگی کننده پرونده پس از شناسایی مخفیگاه آنان در خیابان سوسنگرد منطقه گلشهر شهر چابهار محل را به صورت نامحسوس تحت نظر گرفتند و با هماهنگی‌های قضائی در اقدامی ضربتی ساعت هشت شب گذشته آن‌ها را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان بیان داشت: متهمان که یکی از آن‌ها فردی شرور و دارای چندین فقره سابقه کیفری است در بازجوئی‌های کارآگاهان پلیس آگاهی به قتل در شهر ساربوک در پی اختلافات قبلی با مقتول اعتراف و پس از تشکیل پرونده راهی دادسرا شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 466464 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟