کریمی ،جانشین فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان در نشست خبری با اشاره به اینکه باند سرقت مسلحانه در رفسنجان متلاشی و ۶ نفر دستگیر شدند گفت: سارقان در هر بارگیری دو تا سه تن پسته از انبار‌های پسته به سرقت می‌بردند، طی رصد‌های دو ماهه پلیس و جمع آوری مستندات طی عملیات ضربتی مشترک شهرستانی، استانی و فرااستانی سارقان دستگیر و به جرم خود اعتراف کردند.

وی بیان کرد: اسلحه‌ای که سارقان حمل می‌کردند دست ساز بوده که با ایجاد رعب و وحشت دست و پای طرف را می‌بستند و اموالشان را به سرقت می‌بردند.

کریمی در ادامه بحث کشف سرقت‌ها به سرقت دستگاه‌های جوشکاری و تجهیزات فنی دانشگاه کار اشاره و تصریح کرد: یک نفر در این زمینه دستگیر شده و پنج دستگاه جوش و مقادیر زیادی تجهیزات فنی شامل آچار و…از وی کشف شد که سارق معترف شده این تجهیزات را برای استفاده در سرقت‌های دیگر به سرقت برده است.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان اظهارکرد: کشف یک مورد سرقت که از طریق سوراخ کردن سقف برای بردن لوازم منزل بوده عملکرد دیگر کلانتری ۱۳ است که کمتر از سه ساعت سارق دستگیر و اموال به مالباخته تحویل داده شد.

این مقام انتظامی از متلاشی شدن باند جعل و کلاهبرداری طی دوماه اخیر یاد کرد و گفت: کشف سه قبضه سلاح شکاری غیرمجاز توسط پلیس آگاهی و امنیت در این مدت انجام شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 466228 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟