مرد حیوان صفت پیرزن نگون بخت را تا سرحد مرگ کتک زد+ فیلم
حجم ویدیو: 5.08M | مدت زمان ویدیو: 00:00:24

ویدئویی که به تازگی منتشر شده است عمل زشت یک پسر جوان آمریکایی را در یکی از ایستگاه‌های متروی این کشور به تصویر می‌کشد. در این ویدئو که توسط یکی از شاهدان عینی و با کمک تلفن همراه تهیه شده است این پسر جوان را در حال ضرب و شتم یک زن سالخورده نشان می‌دهد. محل وقوع این درگیری یکی از واگن‌های متروی شهر نیویورک بوده است.

در این ویدئو که بصورت گسترده در توئیتر به اشتراک گذاشته شده است مشاهده می‌شود یک مرد جوان با لگد به این زن ۷۸ ساله حمله ور می‌شود. در حالی که زن سالخورده روی صندلی مترو نشسته است این مرد جوان که در مقابل او ایستاده بصورت پیاپی با لگد به سر و صورت او می‌کوبد. بنا به گفته پلیس نیویورک این اتفاق در ساعت ۳ بعدظهر تاریخ ۱۰ مارس رخ داد. در لحظه وقوع این درگیری چند مسافر نیز در داخل واگن حضور داشتند و از نزدیک شاهد ضرب و شتم زن بیچاره بودند. در حالی که صدای آن‌ها در این ویدئو شنیده می‌شود که بر سر مرد جوان فریاد می‌زند، اما از دخالت در این درگیری خودداری می‌کنند. هنوز علت دقیق حمله ور شدن این مرد جوان به زن سالخورده مشخص نشده است.

این ویدئو نشان می‌دهد که این مرد جوان پس از توقف قطار در یکی از ایستگاه‌های متروی شهر نیویورک اقدام به ضرب و شتم این زن کرده و سپس به آرامی واگن مترو را ترک می‌کند. بنا به گزارش رسانه‌های محلی آمریکا زن سالخورده که دچار جراحت و کوفتگی در برخی نواحی بدن شده بود توسط اورژانس پزشکی تحت مداوا قرار گرفت.

سخنگوی متروی کلان شهر نیویورک طی یک گفتگو به نیویورک پست گفت:: " این وحشتناک است. من هنوز نمی‌توانم باور کنم چنین حادثه‌ای رخ داده باشد. " گفتنی است؛ پلیس نیویورک هنوز موفق به شناسایی و دستگیری مرد مهاجم نشده است. جستجو‌های پلیس برای دستگیری این مرد جوان ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 465969 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟