واکنش پلیس مازندران در خصوص پخش فیلم درگیری یک مرد با پلیس + عکس

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران، افزود: در این فیلم فردی که با ماموران انتظامی درگیر می شود، قصد عبور از خیابان "جویبار - کوچه خزر ۶ را داشته که این خیابان به دلایل انتظامی و ترافیکی در زمان برگزاری مسابقه از سوی پلیس یک طرفه شد و فقط خودروهای تیم میزبان و میهمان مجاز به تردد از این مسیر بودند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران، ادامه داد: این شهروند بدون توجه به محدودیت های ترافیکی و انتظامی اقدام به حرکت در مسیر فوق نموده که با ممانعت مامور پلیس راهور مستقر در محل مواجه و با وی درگیر می شود .

سرهنگ تقدیسی، افزود : این فرد در ادامه قصد بر هم زدن نظم عمومی و تشویش اذهان عمومی را داشته که عوامل راهور به منظور پیشگیری از وقایع بعدی از عوامل انتظامی و یگان امداد شهرستان درخواست کمک می کند.

وی افزود: با حضور عوامل انتظامی فرد مهاجم که همواره بر عمل خود اصرار داشته به دستور ماموران پلیس تمکین نکرده و مجددا با ماموران درگیر می شود و در نهایت کنترل و به کلانتری مرکزی شهرستان هدایت شد .

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران با بیان اینکه این فرد پس از انتقال به کلانتری و توجیه و ارشاد با اخذ تعهد آزاد شد، افزود: برابر تحقیقات به عمل آمده این فرد با توجه به اطلاع از تعطیلی سالن ورزشی بر اساس هماهنگی بین نیروی انتظامی و هیئت فوتبال که سالن ها ورزشی ۴ ساعت قبل از بازی و یک ساعت بعد از بازی تعطیل و درب آن قفل است، اصرار بر حضور در سالن ورزشی را داشت که با ممانعت پلیس مواجه شد .

سرهنگ تقدیسی با اشاره به اینکه اجرای طرح های ویژه ترافیکی و انتظامی در زمان برگزاری مسابقات لیگ فوتبال صرفا برای استفاده و بهره مندی هم ورزش دوستان و ورزشکاران در محیطی با نظم ، امنیت و آرامش است، از شهروندان و علاقمندان به مسابقات فوتبال و ورزشکاران خواست ؛ با رعایت نظم و قانون پلیس را در برقراری نظم و امنیت یاری کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 465758 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟