اخبار اختصاصی رکنا - کپی رایت

به گزارش اختصاصی رکنا، شامگاه یکشنبه 26 اسفند ماه امسال ساعت 22 و 30 دقیقه تعقیب و گریز 2 خودروی پژو206 و «بی ام و» در اتوبان چمران صحنه هولناکی را به تصویر کشید و این تعقیب و گریز ادامه داشت تا اینکه 2 خودرو در کنار اتوبان و در نزدیکی پل گیشا در منطقه گیشا توقف کردند.

سرنشینان دو خودرو با چاقو و قمه با هم درگیر شدند که در این صحنه راننده خودروی «بی ام و» هدف ضربات چاقو قرار گرفت و سوار بر خودروی لوکس اش پا به فرار گذاشت.

سرنشینان خودروی پژو 206 به تعقیب خودروی لوکس رفته و در حالیکه 2 خودرو بین خودروهای دیگر حرکات مارپیچ قرار می‌دادند سرنشینان خودروی پژو 206 شروع به تیراندازی به سمت خودروی «بی ام و» کردند.

صحنه هولناکی رقم خورد و گلوله‌های زیادی در این میان شلیک شد تا اینکه راننده خودروی «بی ام و» که هدف 3 گلوله قرار گرفته بود در کنار اتوبان توقف کرد و مرد تیرانداز با سرعت از صحنه تیراندازی گریخت.

کودک بی گناه هدف گلوله خونین

راننده خودرو به بیمارستان منتقل شد و ماجرای تیراندازی کافی بود تا ماموران پلیس پایتخت برای تحقیقات ویژه وارد عمل شوند.

تحقیقات ادامه داشت تا اینکه مسئولان بیمارستان رسول اکرم (ص) در تماس با پلیس از انتقال پسربچه 5 ساله‌ای که هدف گلوله قرار گرفته بود خبر دادند.

پسر بچه 5 ساله تحت نظر پزشکان قرار گرفت و ماموران در تحقیقات پی بردند که در تعقیب و گریز وحشتناک 2 خودرو در اتوبان چمران وقتی راننده خودرو پژو اقدام به تیراندازی به سمت خودروی «بی ام و» کرده یکی از گلوله ها با خودروی پراید عبوری در اتوبان برخورد می‌کند و به پسر بچه 5 ساله اصابت می کند.

پسر بچه 5 ساله تحت نظر پزشکان قرار گرفت و هم اکنون در بیمارستان بستری بوده و تحت درمان قرار دارد.

بنا به این گزارش، این پرونده به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس تهران قرار گرفته است.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 465379 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟