به گزارش رکنا، یدالله موحد رئیس کل دادگستری استان کرمان دراین باره اظهار داشت: در پی اقدامات گسترده اطلاعاتی- عملیاتی سازمان اطلاعات سپاه استان کرمان یک شبکه قاچاق احشام در سراسر کشور شناسایی و مورد هدف قرار گرفت و در این راستا تعداد ۷ نفر از سرشبکه‌ها دستگیر و ۱۵۰ نفر از مرتبطین این جریان شناسایی و مورد ارشاد قرار گرفتند.

نماینده عالی دستگاه قضائی در استان کرمان خاطر نشان ساخت: این شبکه از طریق مرتبطین خود در استان‌هایی نظیر کرمان، کرمانشاه، اصفهان، یزد، قم، فارس و خراسان رضوی دام‌های مورد نیاز جهت قاچاق به کشور‌های عربی حوزه خلیج فارس جمع آوری نموده و پس از انتقال به شهرستان میناب استان هرمزگان به وسیله قایق موتوری به کشور عمان قاچاق می‌نمود.

وی با بیان اینکه براساس احکام قضائی صادره کلیه حساب‌ها و اموال متهمان شناسایی و توقیف شیده است، گفت: حجم تراکنش مالی بخشی از شبکه از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از هزار میلیارد ریال بوده است.

موحد تاکید کرد: هر گونه تحرک در راستای قاچاق احشام و دام به استان هرمزگان و کشور‌های عربی حوزه خلیج فارس مورد شناسایی قرار گرفته و با مجرمین با قاطعیت برخورد خواهد شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 465317 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟