سرهنگ قربانعلی حیدرپور جانشین فرمانده نیروی انتظامی قوچان درخصوص این پرونده گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری ۶۰ میلیون ریالی از وی توسط فردی ناشناس، موضوع شناسایی سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار کارشناسان پلیس فتا این فرماندهی قرار گرفت.

وی ادامه داد: در تحقیقات کارشناسان پلیس فتا مشخص شد که شاکی اقدام به خرید شارژ تلفن همراه تخفیف‌‌‌دار از یک سایت جعلی کرده است که پس از مدتی متوجه برداشت ۶۰ میلیون ریال از حساب خود می‌‌شود.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی قوچان افزود: کارشناسان پلیس فتا با اقدامات صورت گرفته پس از هماهنگی با مقام قضائی، یک متهم را در استان آذربایجان غربی شناسایی و با دستور مقام قضائی، پرونده برای دستگیری متهم به صورت نیابتی به دادسرای مربوطه ارسال شد.

حیدرپور ضمن توصیه به شهروندان پیرامون حصول اطمینان از اعتبار سایت‌‌‌ها اظهار داشت: شهروندان جهت پیشگیری از دسترسی‌‌‌ها و برداشت‌‌‌‌های غیرمجاز هرگز در اینترنت و شبکه‌‌‌‌های اجتماعی بر روی لینک ناشناس کلیک نکرده و برنامه‌‌‌های خود را از سایت‌‌های آشنا و معتبر دانلود کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 465233 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟