سومین جلسه رسیدگی به اتهامات متهمین پرونده موسوم به تعاونی اعتبار اعتماد ایرانیان آغاز شد

به گزارش رکنا، سومین جلسه رسیدگی به اتهامات متهمین پرونده موسوم به تعاونی اعتبار اعتماد ایرانیان در دادگاه ویژه رسیدگی به جرائم اخلالگران در نظام اقتصادی کشور به ریاست قاضی منصوری در مشهد آغاز شد.

بر اساس کیفرخواست صادره برای متهمین این پرونده که هفت نفر هستند اتهام آن‌ها مشارکت در اخلال عمده و کلان در نظام اقتصادی کشور است.

در ابتدای جلسه قاضی منصوری رییس دادگاه با تشریح فرآیند دادرسی طی ۲ جلسه گذشته با ذکر مواد لازم قانونی، رسمیت و علنی بودن جلسه را اعلام و خواستار رعایت نظم توسط حاضران شد و با اشاره به حضور نمایندگان رسانه‌ها در جلسه از نماینده دادستان خواست تا توضیحات لازم در مورد پرونده را در ابتدای جلسه ارائه نماید.

پس ارائه توضیحات نماینده دادستان و قرائت کیفرخواست صادره در مورد احمد حیدری فرزندمحمدعلی، متهم در جایگاه قرار گرفت و به سوالات رییس جلسه و وکیل نمایندگان شکات پاسخ داد.

رییس دادگاه قبل از فراخوانی متهم محمدمهدی پورسلیمی فرزندمحمد به جایگاه، به گزیده گزارشات بانک مرکزی، بانک قوامین، دادستانی عمومی و انقلاب مشهد، نیروی انتظامی خراسان رضوی، نظریات کارشناسان رسمی دادگستری، پلیس فتا و اداره اطلاعات خراسان رضوی در مورد تخلفات انجام شده در این پرونده اشاره نمود و متهم محمد مهدی پورسلیمی را برای پاسخگویی به جایگاه فراخواند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 465088 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟