به گزارش رکنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ" حسین دهقانپور" در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام شکایت یکی از شهروندان مبنی بر برداشت های غیرمجاز از حساب بانکی وی با انجام خرید اینترنتی، پی گیری موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: کارشناسان پلیس فتا پس از بررسی های فنی متوجه شدند فردی اقدام به برداشت های غیرمجاز به صورت خرید اینترنتی به مبلغ 18 میلیون و 200 هزار ریال از حساب شاکی کرده است.

سرهنگ دهقانپور خاطرنشان کرد: ماموران پس از شناسایی متهم و با هماهنگی قضائی این فرد را در یک اقدام ضربتی دستگیر کردند .

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به بزه انتسابی اعتراف و اظهار داشت؛ شاکی از دوستان بنده می باشد که حدود سه ماه پیش کارت عابر بانک خود را جهت انجام کار بانکی به بنده واگذار که با سوء‌ استفاده از اعتماد وی اقدام به برداشتن شماره کارت و رمز دوم وی و سپس خرید اینترنتی انجام دادم .

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور با اشاره به معرفی متهم به مراجع قضائی بیان داشت: ضعف آگاهی و اعتماد بی جا از دلایل اصلی بروز کلاهبرداری و ایجاد فرصت برای مجرمان است لذا شهروندان ضمن مراقبت در نگهداری رمز دوم و یا اینترنتی عابربانک های خود از در اختیار قرار دادن آن به دیگران خودداری کنند.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 464903 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟