این مرد تهرانی برادرش را بخاطر چند  قرص خفه کرد+عکس

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ علی ولیپور گودرزی در توضیح این خبر گفت : ساعت 11:30 روز بیست و یکم اسفند ماه سال جاری وقوع یک فقره فوت مشکوک در خیابان بهمن یار به کلانتری 130 نازی آباد اعلام شد .

با حضور مأموران در محل و تأیید خبر اولیه ، موضوع به اداره دهم ویژه قتل اعلام ، پرونده مقدماتی با موضوع فوت مشکوک تشکیل و تحقیقات در دستور کار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .

در تحقیقات مقدماتی ، برادر کوچک متوفی در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : امروز صبح قرار بود تا فرش داخل اتاق خواب را برای شستشو به قالی شویی بفرستیم ؛ برای برداشتن فرش به داخل اتاق خواب رفتم که متوجه شدم برادرم به نام ناصر ( 36 ساله ) نفس نمی کشد و به همین علت موضوع را به برادر دیگرم به نام قاسم و مادرم اطلاع دادم ؛ ناصر را به داخل حمام منتقل کردیم تا شاید با شستن سر و صورتش به هوش آید اما او نفس نمی کشید و پس از آن متوجه شدم او فوت کرده است که بلافاصله موضوع را به اورژانش و پلیس اطلاع دادیم .

در شرایطی که اعضای خانواده متوفی مدعی بودند او به مرگ عادی فوت کرده ، اما پس از انتقال جسد به پزشکی قانونی و برابر نظریه تیم پزشکی مشخص شد که آثار کبودی ناشی از درگیری بر روی بدن متوفی کاملا مشهود بوده و علت مرگ ناشی از انسداد مجاری تنفسی بوده است .

همزمان با اعلام نظریه پزشکی قانونی مبنی بر وقوع جنایت ، کارآگاهان در تحقیقات خود اطلاع پیدا کردند که متوفی علاوه بر دو برادری که در تحقیقات اولیه حضور داشتند ، برادر دیگری به نام غلامرضا ( 40 ساله ) دارد که خانواده در مدت تحقیقات هیچ اشاره ای به او نداشتند ؛ در ادامه مشخص شد که غلامرضا اعتیاد شدیدی به مصرف موادمخدر دارد و از زمان اعلام خبر فوت برادرش دیگر دیده نشده است .

با توجه به شواهد ، دلایل و قرائن بدست آمده ، دستگیری غلامرضا در دستور کار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت تا سرانجام در کمتر از 24 ساعت از زمان وقوع جنایت یعنی بیست و دوم اسفند ماه ، غلامرضا دستگیر و به اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد .

غلامرضا در تحقیقت اولیه منکر هرگونه درگیری و ارتکاب جنایت شد اما پس از شناسایی آثار ناشی از درگیری بر روی بدنش به ناچار لب به اعتراف گشود و به ارتکاب جنایت و قتل برادر خود اعتراف کرد .

غلامرضا در اعترافاتش به کارآگاهان گفت : به همراه ناصر داخل اتاق خوابیده بودیم ؛ صبح روز حادثه پس از بیدار شدن از خواب به سراغ ساک دستی ام رفتم تا از قرص های ترک اعتیاد استفاده نمایم اما هیچ قرصی داخل ساک نبود ؛ متوجه شدم که ناصر تمامی قرص ها را برداشته و استفاده کرده است . سعید دراز کشیده و در حال سیگار کشیدن بود ؛ از او خواستم تا قرص ها را به من بازپس دهد که در ادامه با یکدیگر درگیر شدیم ؛ روی سینه اش نشسته و گلویش را برای فشار دادم تا اینکه از ناصر از [ ناحیه ] بینی و دهان دچار خونریزی شد . بسیار ترسیده بودم ؛ حال طبیعی نداشتم ؛ زمانی متوجه اتفاق شدم که برادر کوچکترم برای بردن فرش وارد اتاق شد و و فریاد زد که ناصر نفس نمی کشد ؛ تصمیم گرفتیم تا موضوع را به صورت مرگ عادی نشان دهیم اما پلیس متوجه واقعیت شد و دستگیر شدم .

سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : با توجه به اعتراف صریح متهم به ارتکاب جنایت ، قرار بازداشت موقت از سوی بازپرس محترم شعبه دوم دادسرای ناحیه 27 تهران صادر و متهم جهت انجام تحقیقات نکمیلی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است .برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 464683 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟