دفن زنده زنده نوزاد با دو سر توسط پدرش + عکس

به گزارش گروه ترجمه رکنا، اخیرا تولد نوزاد هندی عجیب الخلقه ای که با دو سر به هم چسبیده به دنیا آمده بود، توانست حاشیه ساز شود و در صفحات مجازی با واکنش های متعددی روبرو شود.

طبق گفته جراحان، نوزاد عجیب الخلقه ای با دو سر به هم چسبیده در منطقه کشمیر هندوستان متولد شد که گویا پدر این نوزاد آن را قبول نمی کند و برای آنکه بتواند آنرا به نحوی از خود دور سازد، تصمیم گرفت تا نوزاد را زنده زنده دفن کند.

پس از دفن بی شرمانه و زنده زنده نوزاد توسط پدر بی مسئولیتش، ساعاتی بعد یک گورکن زمانیکه از آن منطقه در شهر نواتتا در حال عبور بود، ناگهان صدای گریه یک نوزاد از زیر زمین توجه او را جلب می کند که با جستجویی کوتاه موفق به خارج کردن نوزاد عجیب الخلقه از قبر می شود!

وزن سر دوم این نوزاد حدود دو کیلوگرم است. نوزاد پس از یافتن توسط گورکن به بیمارستان منتقل شد و توسط جراحان مغز و اعصاب تحت جراحی قرار گرفت. دکتر عبدالرشید بهات که جراح این نوزاد بود، این گونه گفت: نوزاد 40 روزه زمانی که به بیمارستان منتقل شد، حال خوبی نداشت و خانواده او برای رهایی از این نوزاد، آنرا زنده زنده درون قبر قرار دادند. به همین دلیل ابتدا تحت مراقبت های ویژه قرار داده شد. نام این اتفاق " Encephalocele " می باشد که در آن یک نوزاد با دو سر به دنیا می آید که چنین اتفاقی یکی از بین هر5000 کودک رخ می دهد!.

در نهایت عملیات جدا سازی سر دوم این کودک بی نوا، 3 ساعت به طول انجامید و کاملا موفقیت آمیز بود و این نوزاد توانست جان سالم بدر ببرد و انتظار می رود این نوزاد بتواند بطور معمول به زندگی خود ادامه دهد.

همچنین طبق گزارش رسانه های محلی، پدر بی مسئول دستگیر شده است و اما اینک به ضمانت برادرش از بازداشت بیرون آمده است. اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 464479 ویرایش خبر
لینک کپی شد
عارفه اندرودی
آیا این خبر مفید بود؟