پرونده سارق درون خودرو با 51 فقره سرقت بسته شد

به گزارش رکنا، سرهنگ "دلاور القاصی مهر" در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت داخل خودرو در شیراز، ماموران تجسس دایره مبارزه با سرقت کلانتری "21کوی زهرا"، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران کلانتری با بررسی های میدانی و افزایش گشت زنی های هدفمند در محدوده سرقت های انجام شده، موفق شدند یک نفر متهم در حین سرقت از یک دستگاه سواری پراید را دستگیر و به مقر انتظامی انتقال دهند.

سرهنگ "القاصی مهر" با اشاره به اینکه متهم از سارقان حرفه ای و سابقه دار می باشد، تصریح کرد: فرد دستگیر شده در بازجویی های فنی پلیس، به 51 فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودروها اعتراف کرد.

این مقام انتظامی با اشاره به دستگیری 2 مالخر در این زمینه، بیان داشت: مأموران با هماهنگی مقام قضائی در بازرسی از مخفیگاه این سارق حرفه ای، موفق شدند مقادیر زیادی اموال مسروقه از نوع باطری، ضبط و باند، فلش، لاستیک و ... را کشف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان "شیراز" با بیان اینکه متهمان پس از انجام تحقیقات تکمیلی تحویل مراجع قضائی شدند، از شهروندان خواست با رعایت تدابیر پیشگیرانه از سرقت مانند نصب سیستم دزدگیر و استفاده از قفل و تجهیزات ضدسرقت در خودرو خود، سارقان را در انجام سرقت ناکام بگذارند.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 464268 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟