مرگ مشکوک بهنام روی دوش وکیل بند زندان در کرج + عکس

چند وقت قبل، مأموران یکی از زندان‌های کرج در تماس با بازپرس کشیک قتل پایتخت در جریان مرگ مشکوک یکی از زندانیان در راهروی زندان قرار گرفتند.

به دنبال این خبر، تحقیقات به دستور بازپرس جنایی تهران آغاز شد. در تحقیقات اولیه مشخص شد زندانی 30 ساله‌ای به‌ نام بهنام از روی دوش یکی دیگر از زندانیان به‌نام کیوان به زمین افتاده است. هنگام برخورد با زمین، سر بهنام به دیوار اصابت کرده و بی‌هوش شد.

بلافاصله بهنام به بیمارستان منتقل شد اما ساعتی بعد جان باخت.بدین ترتیب کیوان برای انجام تحقیقات به دادسرا منتقل شد. وی در بازجویی‌ها گفت: حدود 5 سال قبل به اتهام حمل و نگهداری مواد مخدر به زندان افتادم. در این مدت به خاطر رفتارهای مناسبی که داشتم وکیل بند شدم. چند وقت قبل هم عفو خوردم و بزودی آزاد می‌شوم.

روز حادثه حال بهنام بد شد، می‌گفت بدنش عفونت کرده است. از دست او عصبانی شدم، همیشه بیمار بود و از این وضعیت خسته شده بودم. فکر می‌کردم دروغ می‌گوید. یک سیلی آرام به او زدم اما وقتی دیدم حالش واقعاً بد است و نمی‌تواند راه برود او را روی دوشم انداختم تا به درمانگاه ببرم. در مسیر سلول تا درمانگاه ناگهان تعادلم را از دست دادم و بهنام روی زمین پرت شد. در این هنگام سرش هم با دیوار برخورد کرد و بی‌هوش شد. فوراً او را به بیمارستان بردیم اما ساعاتی بعد فوت کرد.در تحقیقات از سایر زندانیان که شاهد ماجرا بودند نیز آنها همه مدعی شدند که این حادثه عمدی نبوده است.بدین ترتیب بازپرس جنایی ضمن صدور قرار وثیقه 300 میلیون تومانی دستور بازبینی دوربین‌های مداربسته محل حادثه را نیز صادر کرد. همچنین جسد برای مشخص شدن علت اصلی مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 463926 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟