امام راحل در همان ابتدای انقلاب اسلامی تاکید بر تشکیل بسیج داشته و بسیج به عنوان لشکر مخلص خدا یاد کرده‌اند، کسانی که بالواقع با همه وجود در جبهه‌های مقاومت، جبهه فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و غیره حضور فعال و موثر دارد.

یکی از مواردی که بسیج در آن حضور فعال دارد تامین امنیت محلات و مبارزه با اراذلی است که قصد تعرض مردم داشته و آرامش مردم را برهم می‌زنند، ماموریتی که بدون هیچ چشم داشتی و در عشق به میهن هر شب برگزار می‌شود.

علیرضا طالبی یکی از بسیجیان مخلص خدا و از بسیجیان حوزه 13 قمر بنی هاشم (ع) اصفهان شامگاه جمعه در حین ماموریت با اراذلی که در حال زورگیری و اخاذی از مردم بوده‌اند در راستای حفظ جان و مال مردم درگیر شده و از سوی اراذل مورد اصابت سلاح سرد قرار گرفته و از ناحیه سینه جراحات شدیدی برداشته است.

علیرضا طالبی بسیجی فداکار در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان درباره این واقعه اظهار داشت: حدود ساعت 7 الی 11 در ماموریت بودیم و در یکی از خیابان‌های اصفهان به 2 نفر با سلاح سرد برخورد کردیم که در حال زورگیری از مردم بودند.

وی افزود: به محض رویت این افراد وارد عمل شدیم و من به این 2 فرد نزدیک شده و از یکی از آن‌ها پرسیدم که اینجا چکار می‌کنید اما آن فرد در پاسخ بلافاصله یک چاقو از دوستش گرفته و در قفسه سینه من فرو کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 463898 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟